الف. منابع فارسی
- اخوان، پ (1391)، مدیریت دانش از ایده تا عمل، چاپ سوم، انتشارات اتی نگر
- اخوان، پیمان، حسنوی، سنجقی (1391)، عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش، چاپ سوم، ناشر آتی نگر ص7
- اخوان، پیمان؛ وجودی، الهام (1391)، گام های عملیاتی مدیریت دانش: نقشههای دانش، تهران، آنی گر، ص 200.40،41،15
- افزاره، عباس (1386)، مدیریتدانش (مفاهیم،مدلها،اندازهگیریوپیادهسازی)، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چاپ دوم، ص 10.
- برجرون، برایان (1386)، مدیریت دانش، ترجمه ملکزاده، غلامرضا، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی خراسان رضوی، ص 31.
- جعفری، اخوان، اختری (1390)، مدیریت دانش نگاهی جامع بر ابزارها و تکنیکها، ناشر غزال
- حاج محمودی حنان (1393)، بیمه سلامت پایه ویکسان برای همه ایرانیان، تهران، چاپ جوربند3ص9
- حسنزاده، م، فاطمی س. ا. و عمرانی، س (1388)، مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهمکنشها، مجموعه مقالات همایش علمی تهران: کتابدار، ص 96.
- حمیدی زاده، محمد رضا(1389)، مدیریت دانش و دانایی، انتشارات یاقوت، قم ص21
- خاکی غلامرضا (1391)، روش تحقیق در مدیریت، نشر فوژان تهران
- دهقان نجم، منصور (1388)، مدیریت دانش و نقش آن در نوآوری سازمانی. ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، شماره10
- عبدالکریمی، مهوش (1382)، مدیریت دانش، فن آوری و خلاقیت و نقش آن در افزایش کارایی و اثر بخشی فرآیندها، پیام مدیریت موفق، صص 49-34.
- عطافر، علی (1375)، فرهنگ سازمانی و نحوۀ ایجاد تحول در آن، سمینار فرهنگ کار اصفهان، ص4.
- کرمی، مقداد (1384)، بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و نقش آن در پیاده سازی مدیریت دانش در گروه خودروسازی بهمن، مرکز بهمن خودرو، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
- نوروزیان، میثم (اردیبهشت1384)، کاربرد مدیریت دانش در بخش دولتی، ماهنامه تدبیر شماره156، صفحه 24.
ب. منابع لاتین
- Cameron ,K.S. & Quinn ,R.E(2006). Diagnosing and Changing Organizational Culture:Based on the Ompeting Values Framework. Addison-Wesley Publishing Company , Inc.
- Cameron, K. S., & Quinn, R. E. (2011). Diagnosing and changing organizational culture: Based on the competing values framework. John Wiley & Sons.
- Chase, R. L. (1997). The knowledge-based organization: an international survey. Journal of Knowledge Management, 1(1), 38-49.
- Danpoort, E & prosatt, B(2009). The role of knowledge management in universities goals, (http://www.kms.com).
- Hislop, D. (2013). Knowledge management in organizations: A critical introduction. Oxford University Press.
- Huczynski, A., & Buchanan, D. (2001). Organizational behavior: An introductory text (4th ed.). Harlow, UK: FT-Prentice Hall, Pearson Education Ltd.
- Jose Sousa Maria, Rocha Alvaro (2019). Strategic Knowledge Management in the Digital Age, Journal of Business Research 94 , 223-226.
- Jose Sousa Maria, Rocha Alvaro (2019). Strategic Knowledge Management in the Digital Age, Journal of Business Research 94 (2019) 223-226.
- Leila Shahmoradi, Reza Safadari, Worku Jimma (2017). Knowledge Management Implementation and the Tools Utilized in Healthcare for Evidence-Based Decision Making: A Systematic Review. J Health Sci 2017:27(25): 514.
- Leila Shahmoradi, Reza Safadari, Worku Jimma (2017). KnowledgeManagement Implementation and the Tools Utilized in Healthcare for Evidence-Based Decision Making: A Systematic Review. J Health Sci. :27(25): 514.
- Marco, D& Art, E (2009). knowledge management for higher Education, university of verginiya press.
- Morris, Z.S. Wooding, S &Grant, J (2011). The ansewer is 17 years, what is the question: understanding time lags in translation research. Jornal of the Roals Society medicin, 102(12), 510-520
- Ndlela,M.N.(2010). Knowledge Management in the Public Sector: Communication Issues and Challenges at LocalGovernment Level, European Conferenceon Knowledge Management 11,portugal,pp. 711-716.
- Neuhauser, P., Bender, R. & Stromberg, K. ( 2000). Culture.com, New York: John Wiley.
- Pinho, Isabel and Rego, Arme´nio and Pina e Cunha, Miguel (2012). Improving knowledge management processes: a hybrid positive approach, Journal of Knowledge Management, vol. 16 NO. 2 2012, pp. 215-242.
- Ribiere, V. M. (2001). Assessing knowledge management initiative successes as a function of organizational culture (Doctoral dissertation, The George Washington University).
- Sharifuddin,S.O.,Ikhsan,S.and Rowland,F.(2004). knowledge management in a public organization:a study on the relationship between organizational elements and the performance of knowledge transfer ,journal of knowledge management, VOL.8,NO.2,pp.95-111
|