دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها423
تعداد مقالات2,882
تعداد مشاهده مقاله1,967,305
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,761,233
ولوی, ابوالفضل, محکی, علی اصغر, فرهنگی, علی اکبر. (1401). ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(43), 195-226.
ابوالفضل ولوی; علی اصغر محکی; علی اکبر فرهنگی. "ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 43, 1401, 195-226.
ولوی, ابوالفضل, محکی, علی اصغر, فرهنگی, علی اکبر. (1401). 'ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(43), pp. 195-226.
ولوی, ابوالفضل, محکی, علی اصغر, فرهنگی, علی اکبر. ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(43): 195-226.