دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها423
تعداد مقالات2,882
تعداد مشاهده مقاله1,967,409
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,761,260
یوسفی, رسول. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), 31-45.
رسول یوسفی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 4, 1396, 31-45.
یوسفی, رسول. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), pp. 31-45.
یوسفی, رسول. بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(4): 31-45.