دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها424
تعداد مقالات2,903
تعداد مشاهده مقاله2,031,627
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,800,961
آقاجان پور, سکینه, روستا, علیرضا, عسکری, احمد, آسایش, فرزاد. (1402). ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), 239-253.
سکینه آقاجان پور; علیرضا روستا; احمد عسکری; فرزاد آسایش. "ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 27, 1402, 239-253.
آقاجان پور, سکینه, روستا, علیرضا, عسکری, احمد, آسایش, فرزاد. (1402). 'ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), pp. 239-253.
آقاجان پور, سکینه, روستا, علیرضا, عسکری, احمد, آسایش, فرزاد. ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 7(27): 239-253.