دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها439
تعداد مقالات3,033
تعداد مشاهده مقاله2,281,732
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,962,987
قاسم اف, سیدمختار, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, یزدانی, حمیدرضا. (1404). ارائه مدلی برای شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چابکی بازاریابی بین‌المللی در کشورهای درحال‌توسعه (موردمطالعه: کشور تاجیکستان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 9-39.
سیدمختار قاسم اف; طهمورث حسنقلی پور یاسوری; حمیدرضا یزدانی. "ارائه مدلی برای شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چابکی بازاریابی بین‌المللی در کشورهای درحال‌توسعه (موردمطالعه: کشور تاجیکستان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1404, 9-39.
قاسم اف, سیدمختار, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, یزدانی, حمیدرضا. (1404). 'ارائه مدلی برای شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چابکی بازاریابی بین‌المللی در کشورهای درحال‌توسعه (موردمطالعه: کشور تاجیکستان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 9-39.
قاسم اف, سیدمختار, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, یزدانی, حمیدرضا. ارائه مدلی برای شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چابکی بازاریابی بین‌المللی در کشورهای درحال‌توسعه (موردمطالعه: کشور تاجیکستان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 3(1): 9-39.