- ابراهیمی، محمدنبی (1381). در پرتور ولایت، تهران: انتشارات ارتش جمهوری اسلامی ایران.
- ادیبی، مهدی (1381). جنگ ایران و عراق؛ تبلیغات از دیدگاه امام خمینی(ره)، تهران: موسسه مطالعات سیاسی فرهنگی اندیشه ناب.
- اکرمی نیا، محمد؛ تندرو، حمیدرضا (1400). عوامل تاثیرگذار بر اطلاعرسانی عملکرد ارتش در رسانههای گروهی، فصلنامه علوم و فنون نظامی، شماره 2، پیاپی 56، صص 179- 149.
- ایزدی، لویا؛ قدمی، محسن؛ تقدیسی، محمدحسین؛ ساروخانی، باقر؛ دلاور، علی (1400). شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانهای پیرامون اطلاعرسانی در بحرانها، فصلنامه مطالعاتی و تحقیقاتی وسایل ارتباط جمعی، شماره 3، پیاپی 128، صص 183- 149.
- آزادی احمدآبادی، قاسم (1402). ارزیابی سیاستهای حوزه رسانه در ایران، فصلنامه مطالعاتی و تحقیقاتی وسایل ارتباط جمعی، شماره 2، پیاپی 131، صص 53- 27.
- حسینی، سیدحمید (1402). تدوین الگوی سیاستگذاری رسانهای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه رسانه و فرهنگ، شماره1، پیاپی 49، صص 139- 117.
- دانایی فرد، حسن و اسلامی، آذر (1390). استراتژی پژوهشی نظریه دادهبنیاد در عمل؛ ساخت نظریه بی تفاوتی سازمانی، تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
- روشندل اربطانی، طاهر و لبافی، سمیه. (1391). تبیین عوامل موثر بر فرایند سیاستگذاری رسانهای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه رسانه، شماره 1، پیاپی 86، صص 148- 131.
- قاسمی، سعید؛ بای، عبدالرضا؛ مطلبی، مسعود (1399). الگوی مطلوب سیاستگذاری رسانهای جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با جنگ رسانهای آمریکا، فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران، شماره 4، پیاپی 12، صص 1426- 1409.
- قربانپور، مهدی؛ مرشدی زاده، علی؛ ابطحی، مصطفی (1400). ارائه الگوی سیاستگذاری قومی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد گراندد تئوری، فصلنامه مطالعات ملی، شماره 4، پیاپی 88، صص 67- 49.
- کرمی فرد، محمدرضا؛ بزرگمهری، مجید؛ قاسمی، حاکم؛ رجائی، غلامعلی؛ درویشی سه تلانی، فرهاد (1401). سیاستگذاری تبلیغاتی در جنگهای نظامی آینده: ارائه الگوی فرایندی برای سیاستگذاری تبلیغات جنگی جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه مطالعات بینالمللی، شماره 4، پیاپی 72، صص 276- 251.
- کریمی، مصطفی؛ نصراللهی کاسمانی، اکبر؛ خیامی، عبدالکریم (1401). دلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ، شماره 3، پیاپی 7، صص 22- 9.
- کمالی پور، یحیی و اسنو، نانسی (1388). جنگ، رسانه و تبلیغات، ترجمه عباس کاردان و حسن سعیدکلاهی خیابان، تهران: انتشارات موسسه فرهنگی، مطالعات و تحقیقات بینالمللی ابرار معاصر تهران.
- معاونت روابط عمومی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (1381). گامی در راه مدیریت تبلیغات جنگ؛ محورهای محتوایی مقالات دومین همایش بررسی کاربرد تبلیغات جنگ، تهران: انتشارات بسیج منطقه 3 تهران.
- مک کوئیل، دنیس (2006). درآمدی بر نظریههای ارتباطات جمعی، ترجمه پرویز اجلالی، چاپ اول، تهران: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
- ملکی، عباس؛ قادری، سیدعباس؛ صفرنژاد، حسین (1402). نقش رسانه ملی در ارتقای احساس امنیت نظامی جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه راهبرد دفاعی، شماره 4، پیاپی 84، صص 38- 13.
Refereces
- Akçalı Uzunhasan, Hatice Selen (2022). War of Images: Visual Propaganda Efforts of German and British Governments in Turkey during the Second World War, İNSAN&İNSAN BILIM KÜLTÜR SANAT VE DÜŞÜNCE DERGISI, 9(32). 67-81. at: https://doi.org/10.29224/insanveinsan.1058193.
- ayoyin, A. (2017). Media Advocacy and Strategic Networking in Transforming Norms and Policies. In E. K. Ngwainmbi (Ed.), Citizenship, Journal of Waste Management. May; 30(5), pp. 863-869.
- Collins, R. B (2010), Propaganda for War and Transparency, Government Speech Article 3, 87(4), Symposium, January, 819-832.
- Des Freedman, (2008), The politics of media policy, Cambridge, UK, Polity Press, ISBN 978- 07456-2842.
- Evans, G. (2014). Propaganda: World War 1 Usages, Ouachita Baptist University. History Class Publications. 10. https://scholarlycommons.obu.edu/history/10:1-13.
- Forest, James J.F. (2021). Political Warfare and Propaganda, An Introduction, Journal of Advanced Military Studies 12(1), at: usmcu.edu/mcupress.
- Ingram, H. J., (2016). A Brief History of Propaganda during Conflict: Lessons for CounterTerrorism Strategic Communications, ICCT Research Paper, 1-47.
- Laswell, H.D., (1927). The theory of political propaganda. The American Political Science Review, 21(3), 627-663.
- Lippmann, W. (1998). Public Opinion, Transaction Publishers, London. Massinger, G.S., British Propaganda and the State in the First World War. Manchester: Manchester University Press.
- Mansell, C. Robbie, F. (2011). Theses on media deregulation. Media Culture & Society. New Media & Society, 13(2): 350-356.
- Raboy, M. & Padovani, C. (2010). Mapping Global Media Policy: Concepts, Frameworks, and Methods. Communication, Culture & Critique, 3(2), 150-169.
- Rice, R. E., Evans, S. K., Pearce, K. E., Sivunen, A., Vitak, J., & Treem,J. W. (2017). Organizational Media Affordances: Operationalization and Associations with Media Use. Journal of Communication, 67(1), 106-130.doi:10.1111/jcom.12273.
|