دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها418
تعداد مقالات3,201
تعداد مشاهده مقاله2,935,588
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,338,934
دلروز, عرفان, طاهری, عبدالمحمد, نعامی, عبداله. (1404). تعیین راهبردهای مؤثر در الگوی کارآمد مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه مو ردی: بانک صادرات ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(35), 333-362.
عرفان دلروز; عبدالمحمد طاهری; عبداله نعامی. "تعیین راهبردهای مؤثر در الگوی کارآمد مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه مو ردی: بانک صادرات ایران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 35, 1404, 333-362.
دلروز, عرفان, طاهری, عبدالمحمد, نعامی, عبداله. (1404). 'تعیین راهبردهای مؤثر در الگوی کارآمد مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه مو ردی: بانک صادرات ایران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(35), pp. 333-362.
دلروز, عرفان, طاهری, عبدالمحمد, نعامی, عبداله. تعیین راهبردهای مؤثر در الگوی کارآمد مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه مو ردی: بانک صادرات ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 9(35): 333-362.