الف. منابع فارسی
- انواری رستمی، علیاصغر؛ نیکنفس، علی و خسروانجم، داود (1389)، مدیریت عملکرد تجاری (BPM) و دیدگاههای آن، اولین همایش بینالمللی مدیریت فرایندهای سازمانی، تهران، ایران.
- بیرجندی فخرآبادی، محمد؛ لاریجانی و شبیری، محمد (1397)، شناسایی عوامل سازمانی اثرگذار بر آموزش کارآفرینی برای سازمانهای مردمنهاد فعال در حوزه اعتیاد و محیط زیست، فصلنامه علمی و پژوهشی اعتیادپژوهی، 12(45)، 295-281.
- حبیبالهی، محمدرضا و نبیالهی اکبر (1396)، «همراستایی کسبوکار سازمان با فناوری اطلاعات: با رویکرد یکپارچگی معماری سازمانی و مدیریت فرایندهای سازمانی و معماری سرویسگرا مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی»، در ج 01.
- زندی، ابراهیم (1387)، مفهوم بررسی اطلاعاتی، تهران: دفتر پژوهشهای اطلاعاتی- گروه علمی پژوهشهای تدوین تجارب.
- سلطانی، ایرج و بهرامینژاد جونقانی، ریحانه (1389)، تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه، مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، 17(62)، 193-163.
- طبیبی، جمالالدین؛ ملکی، محمدرضا و دلگشایی، بهرام (1388)، تدوین پایاننامه، رساله، طرح پژوهشی و مقاله علمی، تهران: فردوس.
- عسگریان، محمد (1388)، مفهومشناسی فرهنگ سازمانی، نشریه توسعه انسانی پلیس 6(24) : 124- 101.
- علوی، سمیه (1387)، یادگیری سازمانی و عوامل مؤثر بر آن، پیام مدیران فنی و اجرایی ( 24): 76-66.
- علیخانی، علی ( 1393)، هشدارشناسی، چاپ اول، تهران: دانشکده اطلاعات.
- کریمی قهرودی، محمدرضا (1394)، درسنامه دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشگاه عالی دفاع ملی.
- مظفری، محمدمهدی و هندوپور منا (1397)، تأثیر مدیریت کسبوکار هوشمند بر بهبود فرایندهای سازمانی، کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه، تهران.
- ملک اخلاق، اسماعیل؛ زارعی دودجی، ابوالقاسم و اسدی ملک جهان، فرشته (1389)، بررسی نقش مدلهای بلوغ سازمانی در مدیریت بهبود فرآیندها، همایش ملی مدیریت فرآیندهای سازمانی، تهران: دوره 1.
- واژهنامه مشترک آمریکا و روسیه در فضای سایبر (1391)، دریافت شده از آدرس:
https://www.files.ethz.ch/isn/178418/terminology2.pdf
ب. منابع انگلیسی
- Akdağ, H., & Altındağ, E. (2016). The Impacts of Business Process Re-Engineering and Benchmarking on the Firm Performance. American Journal of Business and Management, 5(3), 91-106.
- BPMM. (called 2009) Business Process Management Maturity Model (BPMM) of OMG: 1-31. http://www.omg.org/docs/formal/08-06-01.pdf
- Bracken, P. (2008). How to build a warning system. Managing Strategic Surprise: Lessons from Risk Management and Risk Assessment, 16-42 Defense, US Department of. U.S. Cyber Command Fact Sheet. (2005), available at: http://www.defense.gov
- Casey, V., ITA, R.(2002). A Practical Application of the IDEAL Model. PROFES PRESS, Springer publisher, pp. 172-184.
- Hammer, M. (2007). The process audit. Harvard business review, 85(4), 9-111.
- Garbutt, M., Seymour, L. F., & Rudman, A. (2017). Towards a business process owner competency framework. South African Computer Journal, 29(1), 122-146.
- Glossary of Environment Statistics, Studies in Methods,(1997). Series F, No. 67, United Nations, New York.
- Harpham, A. (2006). The APM Group's assessment model for portfolio, program and project management, its PRINCE2 maturity model and their benefits to organizations.
- Houghton Mifflin Harcourt (2016), The Organizational Process. Access at:
- https://www.cliffsnotes.com/study-guides/principles-of-management/creating-organizational-structure/the-organizational-process
- Jacobs, D. (2005). Accelerating process improvement using agile techniques. Auerbach Publications.
- Jeston, J., & Nelis, J. (2008). Management by process: A roadmap to sustainable business process management. Routledge.
- Jugdev, K., & Thomas, J. (2002). Project management maturity models: The silver bullets of competitive advantage: Project Management Institute.
- Kemp, S. (2006). Quality management demystified. McGraw-Hill (New York).
- Kulpa, M. K., & Johnson, K. A. (2008). Interpreting the CMMI (R): A Process Improvement Approach. CRC Press.
- Krause, O. (2005). Performance Management ̊Eine Stakeholder-Nutzen-orientierte undGeschaftsprozess-basierte Methode, Technische Universitat Berlin.
- Lee, J., Lee, D., & Kang, S. (2007). An overview of the business process maturity model (BPMM). In Advances in web and network technologies, and information management (pp. 384-395). Springer, Berlin, Heidelberg.
- Mamoghli, S., Cassivi, L., & Trudel, S. (2018). Supporting business processes through human and IT factors: a maturity model. Business Process Management Journal.
- Menken, I., & Blokdijk, G. (2008). BPM Business Process Management Best Practices Design, Streamline and Manage Guide-Lead with business processes that coordinate people, applications and services. Emereo Pty Ltd.
- Paulk, M. C. (2009). A history of the capability maturity model for software. ASQ Software Quality Professional, 12(1), 5-19.
- Rohloff, M. (2009, September). Case study and maturity model for business process management implementation. In International Conference on Business Process Management (pp. 128-142). Springer, Berlin, Heidelberg.
- Rohloff, M. (2009). Process management maturity assessment. AMCIS 2009 Proceedings, 631.
- Tallon, P. P., & Pinsonneault, A. (2011). Competing perspectives on the link between strategic information technology alignment and organizational agility: insights from a mediation model. Mis Quarterly, 463-486.
- Wyman, O., & Gillespie, D., & Singleton, N. (2018). Organizational Agility of The Company. IESE Business School: Mª Julia Prats and Josemaria Siota. University of Navarra.
|