منابع
الف- فارسی
- التیامی نیا، رضا و تقوایی نیا، علی. (1395). ))تبیین نقش و جایگاه قدرت نرم در تحقق اهداف سیاست داخلی و خارجی)).فصلنامه پژوهشهای سیاسی جهان اسلام.6(3)،196-167
- باقری، محمدامین و حاجی پور، بهمن. (1391). ((تبیین مدل بازاریابی سیاسی موردمطالعه: انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران 1388)).
- باقری کنی، مصباح الهدی؛ جعفری هفتخوانی، نادر و وکیل زاده، حسن. (1394). ((بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائهشده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بینالملل(مطالعه موردی: دولت اول آقای احمدینژاد).)) غیردولتی - مؤسسههای آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی - دانشگاه امام صادق علیهالسلام - دانشکده مدیریت و معارف اسلامی
- ترابی، یوسف؛ پیروز فر، مهدی و راجی، محمدهادی. (1397). »بازاریابی سیاسی کنش پایهای مطالعه موردی فعالیتهای ترکیه در آسیای مرکزی و قفقاز (دوره حاکمیت حزب عدالت و توسعه) «. فصلنامه پژوهشهای سیاسی جهان اسلام.8(1)،87-63
- سالامون، مایکل و مارشال، گریک. (1389). » بازاریابی (افراد واقعی، انتخابهای واقعی) «. ترجمهی داور ونوس و مسعود کرمی. تهران انتشارات مهربان.
- جوزف. اس نای، روحانی، سید محسن، ذوالفقاری، مهدی، افتخاری، اصغر روشنی، محمد. (1387). »قدرت نرم. « دانشگاه امام صادق (ع)
- حاجی پور، بهمن؛ حسینی، سید محمود و زارع، ساسان. (1395). » طراحی الگوی بازاریابی سیاسی در انتخابات محلی«. فصلنامه چشمانداز مدیریت دولتی. (27)، 39-15
- حسین زاده، محمدعلی. (1386). »گفتمانهای حاکم بر دولتهای بعد از انقلاب در جمهوری اسلامی ایران« .مرکز اسناد انقلاب اسلامی
- حسینی، سیداصغرکیوان و جمعه زاده، راحله. (1392). »تبیین نظری ((قدرت نرم)) بر مبنای نگرشی فرا ((نای)) به کاربست ((منابع غیرمادی قدرت)) درسیاست خارجی«. دو فصلنامه علمی پژوهشی ((پژوهش سیاست نظری)). دوره جدید، (13)،160-139
- حسنقلی پور، طهمورث؛ موسوی نقابی، سید مجتبی؛ طاهری بزی، ابراهیم و انوشه، مرتضی. (1393). »نهادینهسازی مؤلفههای قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی«. فصلنامه علمی- پژوهشی ((پژوهشنامه انقلاب اسلامی)). 4(12)،77-59.
- جنیدی، رضا و ملائی، مسعود (1398)، راهبردهای مبتنی بر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در مقابله با قدرت هوشمند ایالات متحده آمریکا، فصلنامه راهبردسیاسی، 3 (8)، 89-65.
ب- انگلیسی
- Hatami, Z, Naseramini Jelodarloo, S, EmamgholizadehTakle, E, Nazari, E, & Hatami, A. (2019). The Impact of Organizational Determinants on Export Performance. International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science, 8(2), 168-177.
- Handberg, H. H. (2019). Understanding Iranian Proxy Warfare: A Historical Analysis of the Relational Development of the Islamic Republic of Iran and Iraqi Insurgencies.International Relations BA, IR-61-90, IR103L 14 Credits Spring 2019, 19940111-T134
- Hagström, L, & Pan, C. (2020). Traversing the soft/hard power binary: the case of the Sino-Japanese territorial dispute. Review of International Studies, 46(1), 37-55.
- Hagström, L, & Nordin, A. H. (2019). China's “Politics of Harmony” and the Quest for Soft Power in International Politics. International Studies Review.
- Ishmael, L. (2019). Soft Power & Global Ambition: The Case of China's Growing Reach in Europe. Fletcher F. World Aff, 43, 201.
- Kushwah, S, Shree, D, & Sagar, M. (2017). Evolution of a framework of co-creation in political marketing: select cases. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 14(4), 427-445.
- Memanova, T, & Mylonidis, N. (2020). Exploring the nexus between bank market power and exports. Economic Modelling, 84, 222-233.
- Nye, J. S. (1990). Soft power. Foreign policy, (80), 153-171.
- Ozturk, R, & Coban, S. (2019). Political Marketing, Word of Mouth Communication and Voter Behaviours Interaction. Business and Economics Research Journal, 10(1), 245-258.
- Reçica, F, Hashi, I, Jackson, I, & Krasniqi, B. A. (2019). Innovation and the export performance of firms in transition economies: The relevance of the business environment and the stage of transition. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 38(4), 476-506.
- Roselle, L, Miskimmon, A, & O’Loughlin, B. (2014). Strategic narrative: A new means to understand soft power. Media, War & Conflict, 7(1), 70-84.
- Safiullah, M, Pathak, P, Singh, S, & Anshul, A. (2017). Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness. Asia Pacific Management Review, 22(1), 10-15.
- Sadeghi, S. M, & Hajimineh, R. (2019). The Role of Iran’s «Soft Power» in Confronting Iranophobia. Вестник МГИМО-Университета, 4(67), 216-238.
- Sun, Henry. 2007. “International Political Marketing: A Case Study of Its Application in China”, Journal of Public Affairs, October, 2007.
- Sun, Henry. 2008. “International Political Marketing and soft power: A Case Study of united state public diplomacy”, Journal of Public Affairs, October, 2008
|