منابع
الف- فارسی
- ابراهیمی، اسماعیل؛ رهنما، افشین و توانازاده، سمیه، "ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در شرکت های کوچک و متوسط"، مطالعات کمی در مدیریت"، دوره 5، شماره 3 (1393)، ص 162-141.
- بیک زاده عباسی، فرزانه. "بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات پسته ایران". پایان نامه کارشناسی ارشد(1381)، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی.
- پیشبهار، اسماعیل؛ دشتی، قادر؛ ظهوریکهنموئی، رحیم؛ راحلی، حسین و حسینزاد، جواد "بررسی عوامل اقتصادی موثر بر تقاضای صادرات پسته ایران". اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال بیست و یکم، شماره 83 (1392)، ص 17-1.
- داناییفرد، حسن؛ الوانی، مهدی؛ آذر، عادل(1383). "روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع". تهران: صفار، اشراقی.
- رجبی، بهرام. "بررسی علل موفقیت صادرات شرکتهای ایرانی از سال ۱۳۷۳ لغایت ۱۳۷۷". پایان نامه کارشناسی ارشد(1379)، مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- صادقی، تورج؛ لشکری، محمد و کربلائیاسماعیلی، حمیدرضا، "ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادرکنندگان در ایران". مدیریت بازاریابی، دوره 7، شماره 17(1391)، ص 83-61.
- قاضیزاده، مصطفی، "بررسی و تعیین عوامل موثر بر موفقیت شرکتهای صادراتی ایرانی در بازارهای آسیای میانه و ارائه راهبرد مناسب جهت افزایش صادرات غیر نفتی". پایان نامه کارشناسی ارشد(1382)، دانشگاه تهران.
- مدهوشی، مهرداد و طبیبی، محمدرضا و خزایی کوهپر، فاطمه، "ارائه چارچوبی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای بینالمللی"، چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین، گرگان.
- مرتضوی، سیدابوالقاسم؛جوادی یانبلاغ، رویا و وکیل پور، محمدحسن، "عوامل تعیین کننده و پتانسیل های تجاری صادرات میگوی ایران در اتحادیه اروپا، به کارگیری مدل جاذبه". تحقیقات اقتصاد کشاورزی، دوره 6، شماره 3(پیاپی 23) (1393)، ص 41-21.
ب- انگلیسی
- Albaum G., Duerr E. (2008): International Marketing and Export Management, 6th ed., Pearson Education Limited, Essex.
- Ansgar Belkea and Irina Dubovaa. (2017), International spillovers in global asset markets, University of Duisburg-Essen, Campus Essen, Universitaetsstraße 12, D-45117 Essen, Germany bCentre for European Policy Studies, Brussels, c Institute for the Study of Labor, Bonn dRuhr Graduate School, Essen.
- Balabanis, G. and Theodosiou, M. and Katsikea, E.S.(2004). Guest editorial Export maketing: developments and a research agenda. International Marketing Review, Vol. 21, pp 353-377.
- Cavusgil S.T. (1985): Guidelines for Export Market Research, Business Horizons”, November-December.
- Kahiya, E.T. and Dean, D.L.(2015). Export barriers and business confidence: a quasi-longitudinal examination. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 27 pp. 294-323.
- Koch A.J. (2001): Selecting Overseas Markets and Entry Modes: Two Decision Process or One?, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 19, No. 1.
- Kotabe, M. and Helsen, K.(2000). Global Marketing Management. John Wiley & Sons. Inc. 4rd Ed, p. 9, 11.
- Kotler P. (2017): Principles of Marketing 17E Global Edition, Pearson Education Limited 2018
- Kumar V. et al. (1994): An Interactive Multicriteria Approach to Identifying Potential Foreign Markets, Journal of International Marketing, Vol. 2, No. 1.
- Onkvisit, S. and Shaw, J.J.(1993). International Marketing: analysis and strategy. Second Edition, New York: Macmillan Publishing Company.
- Papadopoulos N., Martín Martín O. (2011), International Market Selection and Segmentation: Perspectives and Challenges, International Marketing Review, Vol. 28, No. 2.
- Papadopoulos, N., & Martin, O. M. (2011). International market selection and segmentation: perspectives and challenges. International Marketing Review, 28(2), 132–149. http://dx.doi.org/10.1108/02651331111122632
- Root F.R. (1994), Entry Strategies for International Markets, Jossey-Bass, San Francisco.
- Schroeder J. (2007), Badania marketingowe rynków zagranicznych, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań.
- Shaghil Ahmed, Brahima Coulibaly, Andrei Zlate. (2017), International Financial Spillovers to Emerging Market Economies: How Important Are Economic Fundamentals?, Journal of International Money and Finance (2017), doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.jimonfin.2017.05.001
- Algita Miečinskienėa , Viktorija Stasytytėa, Justina Kazlauskaitėb (2013),Statistics Lithuania. [online]. Accessed on 20th of September, 2013. Available at http://www.stat.gov.lt/en/home
- Wood, V.R. and Robertson, K.R.(2000). Evaluating international markets: The importance of information by industry, by country of destination, and by type of export transaction. International Marketing Review, Vol. 17, pp. 34-55.
|