دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها127
تعداد مقالات1,016
تعداد مشاهده مقاله133,543
تعداد دریافت فایل اصل مقاله269,385
یوسفی, رسول. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), 31-45.
رسول یوسفی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 4, 1396, 31-45.
یوسفی, رسول. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), pp. 31-45.
یوسفی, رسول. بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(4): 31-45.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.