دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات16
تعداد شماره‌ها369
تعداد مقالات2,516
تعداد مشاهده مقاله1,295,765
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,174,069
یوسفی, رسول. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), 31-45.
رسول یوسفی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 4, 1396, 31-45.
یوسفی, رسول. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), pp. 31-45.
یوسفی, رسول. بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(4): 31-45.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب