- ایمانی، علی، قاسمی، علی اصغر (1395)، سیاستگذاری خدمت سربازی و فرایند ملتسازی در ایران، فصلنامه پژوهشهای راهبردی سیاست، سال پنجم، شماره 18 ، شماره پیاپی 48، صص 66-35.
- باقری، رضا، بهمنی، مهدی (1400)، بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی، فرهنگ رسانه، سال دهم، شماره 39، صص 130-103
- پورصادق، ناصر، کشتکار، مهران (1395)، محیط شناسی در مدیریت استراتژیک، تهران: آذرین مهر
- چنگی آشتیانی، جواد، آوخ کیسمی، فرهاد، جهانداری، پیمان، راه نجات، امیر محسن (1400)، واکاوی علل فرار از خدمت سربازی: یک مطالعه کیفی، علوم مراقبتی نظامی، مجله دانشکده پرستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، سال هشتم، شماره 4، شماره مسلسل 3
- حسنوی، رضا، اخوان، پیمان، سنجقی، محمدابراهیم (1391)، عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش، تهران، انتشارات آتینگر.
- رستمی، مرضیه، فیض بخش، علیرضا (1392)، ارائه گونه شناسی از فرصت های کارآفرینی بر اساس منشاء و فرآیند شکل گیری آنها، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال هفتم، شماره 27، صص 27-1.
- ریاضی، وحید، اکبری، علی، باجلانی، صفدر، اکبری، حسن رضا (1400)، معرفی مؤلفهها و ابزارهای جنگ ترکیبی آمریکا علیه ج.ا.ایران، راهبرد دفاعی، دوره 19، شماره 1، شماره پیاپی 73، صص 67-37.
- شایگان، فریبا (1395)، روش های افزایش منزلت اجتماعی سربازان از دیدگاه مردم تهران، فصلنامه مطالعات توسعه اجتماعی ایران، سال هشتم، شماره دوم، صص 22-7.
- شایگان، فریبا، زاده کمند، محمدجواد (1393)، بررسی میزان برخورداری سربازان نیروی انتظامی از عوامل خوشایندساز خدمت سربازی و مقایسه آن با سربازان ارتش و سپاه، فصلنامه دانش انتظامی، سال 16، شماره 2، صص 78- 63.
- کشتکار هرانکی، مهران، (1395)، طراحی الگوی راهبردی نوآوری اجتماعی در ایران، رساله دکتری، دانشگاه عالی دفاع ملی.
- کشتکار هرانکی، مهران، دهقان، سعید، (1396)، الگوی مفهومی نوآوری اجتماعی برای تحقق استحکام ساخت درونی قدرت، فصلنامه مجلس و راهبرد، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1397، قابل دسترس در سایت فصلنامه به آدرس http://nashr.majles.ir
- مبینی دهکردی، علی، کشتکار، مهران (1393)، نوآوری اجتماعی: کنکاشی بر مفهوم سازی مبتنی بر تحلیل محتوای تعاریف، فصلنامه مدیریت نوآوری، سال سوم، شماره 4، صص 75-57.
- ملو، ای. جفری (1395)، «مدیریت استراتژیک منابع انسانی»، ترجمه حامد دهقانیان، وحید خاشعی و کریم رحمتی، تهران، چاپ و نشر بازرگانی، چاپ دوم.
- میرواحدی، سید سعید، طغرایی، محمدتقی، سنجریان، زهرا (1396)، بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت های کارآفرینانه، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، جلد چهارم، شماره اول، صص 74-53.
- نصرتی، علیرضا (1396)، ارائه الگوی راهبردی اشتغال با رویکرد کارآفرینی بر اساس گفتمان امام و رهبری، قانون اساسی، تجارب جمهوری اسلامی ایران و بهرهگیری از تجارب موفق بشری، رساله دکتری، دانشگاه عالی دفاع ملی.
- Grice, Julie Caulier; Davies, Anna; Patrik, Robert; Norman, Will (2012). Defining Social Innovation. The Young Foundation.
- Hahn, Johanne; Andor, Laszlo (2013). Guide to Social Innovation, European Commission.
- Hamalainen, Timo J.; Heiskala, Risto (Eds.) (2007). Social Innovations, Institutional Change and Economic Performance. Cheltenham, U.K. and Northampton. Mass.: Elgar in association with Sitra. the Finnish Innovation Fund.
- Hamerlinck, Laurens. R. E. (2010). Social Innovation, Beyond the hype. Tilburg School of Social and Behavioral Sciences.
- Herrera Maria Elena; Alarilla Cristina Maria (2013). “Social innovation: Business invention and social solutions”. Asian Institute of Management. Avalaible on www.aim.edu/files/download/775.
- Hochgerner, Josef (2009). Innovation Processes in the Dynamics of Social Change, ZSI-Centre for Social Innovation. Vienna, published in Jibi Loudin, Klaus Schuch (ed.). Innovation Cultures. Challenge and Learning Strategy. Prague: Filosofia: 17-45.
- Howaldt, Jurgen (2012). Social Innovation and Workplace Innovation in Germany. Second International Wellbeing at Work Conference.
- Howaldt, Jürgen; Schwarz, Michael (2010). “Social innovation: concepts, research fields and international trends”. 1st ed. Aachen: IMA/ZLW, accessed online through http://www.sfsdortmund
- Kirzner, I. M. (1973). Competition and Entrepreneurship, University of Chicago Press.
- Kirzner, I. M. (1997). Entrepreneurial discovery and the competitive market process: An Austrian approach. Journal of economic Literature, 35(1), 60-85.
- Moulaert, F., & Lille, F. (2007). Social innovation, governance and community building (SINGOCOM), EU Research on Social Sciences and Humanities. available at: http://cordis.europa.eu/documents/documentlibrary/100123951EN6.pdf
- Mulgan, G., Tucker, S. Ali, R., Sanders, B. (2007). Social Innovation. What it is, why it matters and how it can be accelerated, The Young Foundation.
- Murray, R., Caulier,G., Mulgan, G. (2010). The Open Book of Social Innovation, the Young Foundation and NESTA.
- OECD (2016). Social Innovation Policy Framework for Croatia. Available on oecd.org
- Schumpeter, J. A. (1934). The Theory of Economic Development, by Joseph A. Schumpeter, Translated from the German by Redvers Opie,... Harvard University Press.
- The Young Foundation, (2012). Social Innovation Overview - Part I: Defining social innovation, A deliverable of the project: “The theoretical, empirical and policy foundations for building social innovation in Europe” (TEPSIE), European Commission – 7th Framework Programme, Brussels: European Commission, DG Research, Report: Defining social innovation.
- Venkataraman, S. (1997). "The Distinctive Domain of Entrepreneurship Research." Advances in Entrepreneurship, Firm Emergence and Growth Volume 3: pages 119-138.
|