دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات16
تعداد شماره‌ها369
تعداد مقالات2,516
تعداد مشاهده مقاله1,295,796
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,174,110
آقاجان‌پور, سکینه, روستا, علیرضا, عسکری, احمد, آسایش, فرزاد. (1402). ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), 239-253.
سکینه آقاجان‌پور; علیرضا روستا; احمد عسکری; فرزاد آسایش. "ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 27, 1402, 239-253.
آقاجان‌پور, سکینه, روستا, علیرضا, عسکری, احمد, آسایش, فرزاد. (1402). 'ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), pp. 239-253.
آقاجان‌پور, سکینه, روستا, علیرضا, عسکری, احمد, آسایش, فرزاد. ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 7(27): 239-253.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب