الف. منابع فارسی
- برزگر دعوی سرایی، عبدالرضا و منتظری، آزاده (1398)، شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذاربر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره، دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش،
- حسینی، سید احمد؛ قاضی زاده، مصطفی و عباسی اسفنجیانی، حسین (1394)، بررسی تاثیر به کار گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سالهای 1394، دوماهنامه علمی- پژوهشی دانشور رفتار، دانشگاه شاهد، پانزدهم، شماره22.
- حیاتی، سپیده (1398)، نقش مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی شرکتی بر ایجاد جذابیت برای مشتریان با نقش میانجی ایجاد ارزش مشتری در صنعت مد (مورد مطالعه: برندهاکوپیان). چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی، تهران.
- حیدریه، سیدعبداله؛ ربی، مریم، جهانگیری، فرهاد و حسین خانی، مسعود (1399)، بررسی اثرات توانمندسازی مصرفکنندگان بر ریسک با تاکید بر مشارکت مشتری در صنعت بیمه، دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد، تهران.
- زمانیان، علیرضا؛ طالبی، حامد و ناصری فرد، نوشین (1397)، بررسی تاثیر انگیزههای مشارکت مشتریان در شبکههای اجتماعی بر ایجاد همکاری در برندسازی با تبیین نقشهای مشارکت مشتریان در جوامع برند، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همراه اول در شهر ساری)، دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران، تهران.
- شجاعی فرد, حسینح ؛ میدی زاده, محمدرضا، حسینی, سید محمود و اخوان خرازیان، مریم (1398)، طراحی الگوی مشارکت مشتریان در فرآیند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور.
- صادقی فرد، ناصر و تقوی، سیدعلی (1394)، مدیریت مشارکتی انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
- ضیائی، فرانک (1396)، تاثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام بر ارتقاء تولید و سطح اشتغال هنرمندان هنرهای تجسمی اصفهان (با تاکید بر اقتصاد مقاومتی)، پایان نامه کارشناسی ارشد.
- عظیمی، حمیدرضا؛ میرابی، وحیدرضا؛ صفرزاده، حسین (1400)، ارائه الگوی الگوی بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر، فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره ٥١.
- علم، زهرا؛ میرحسن، سید عامری؛ خبیری و مجتبی امیری، محمد (1396)، به بررسی طراحی الگوی بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران.
- قربانی دینانی، حسن و طاهری، امین و احمدی اصفهانی، آرش (1400)، مطالعه تاثیر جهت گیری مالکیت و جهت گیری ارتباطی بر سلطه کانال دیجیتالی واثربخشی درک شده بازاریابی رسانههای اجتماعی با در نظر گرفتن نقش میانجی الگوی تجاری، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی.
- کیماسی، مسعود؛ غفاری نژاد، امیرحسین؛ رضایی، سولماز (1395)، تأثیر تحریمهای نظام بانکی کشور بر سودآوری آنها، فصلنامه پژوهشهای پولی- بانکی، سال 9. شماره 28. صص 171-197.
ب. منابع انگلیسی
- André, A. R. (2015). Consumer engagement with a brand on Facebook. Master of Science Thesis in Marketing, Catholic University of Portugal.
- Chen, S. C., & Lin, C. P. (2017). Understanding the effect of social media marketing activities: The mediation of social identification, perceived value, and satisfaction. Technological Forecasting and Social Change, 140, 22-32.
- Hensel, K., & Deis, M. H. (2019). Using social media to increase advertising and improve marketing. The Entrepreneurial Executive, 15, 87.
- Islam, J. U., & Rahman, Z. (2016). Linking Customer Engagement to Trust an Word-of-Mouth on Facebook Brand Communities: An Empirical Study Journal of Internet Commerce, 15(1), 40-58.
- Jiao, Y., Wu, Y., & Lu, Q. S. (2020). Improving the performance of customer participation in new product development: the moderating effect of social media and firm capabilities. Asian Journal of Technology Innovation, 28 (2), 284-304.
- Khoddami, S., Jafarinia, S., & Khalili, H. (2021). Exploring How Customer Participation is involved in Branding Cooperation in Social Media based on UGT theory and SOR Framework. New Marketing Research Journal, 10 (4).
- Kumar, V., & Pansari, A. (2016). Competitive Advantage through Journal of Marketing Research, 53(4), 497-514.
- obinson, N. M. (2013). Understanding Customer Engagement: What Makes Customer More Likely to Provide Feedback to an Organization in the Service Sector. DBA Thesis, Faculty of Graduate Studies, Athabasca University, Canada.
- Rautela, S., Sharma, S., & Virani, S. (2020). Influence of customer participation in new product development: the moderating role of social media. International Journal of Productivity and Performance Management.
- Reitz, A. R. (2012). Online Consumer Engagement: Understanding the Antecedents and Outcomes. PHD Thesis, Department of Journalism and Technical Communication, Colorado State University, Fort Collins
- Samala, N., Singh, S., Nukhu, R., & Khetarpal, M. (2019). Investigating the role of participation and customer-engagement with tourism brands (CETB) on social media. Academy of Marketing Studies Journal, 23 (1), 1-16.
- Souka, M., Bilstein, N., Decker, R., Er, B., & Hellwig, J. (2022). Augmented Reality to Ameliorate Customer Participation? An Experimental Study on How the Instruction Form Impacts Customer Participation Outcomes. In Proceedings of the 29th Recent Advances in Retailing and Consumer Science (RARCS) Conference.
- Straunwick and Groneros. (2016). Customer Satisfaction as a Cognitive and Emotional Evaluation of Customer in terms of his / her personal experiences of all services provided in the framework of participation
- Zahay, D. (2021). Advancing research in digital and social media marketing. Journal of Marketing Theory and Practice, 29 (1), 125-139.
|