منابع
الف- فارسی:
- ادیبینیا، الهام و نایبزاده، شهناز (1397). «نقش بازاریابی رسانهای دیجیتال و بازاریابی اجتماعی در رفتار مشتری»، فصلنامه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری. 4 (19)، صص 309-320.
- اسکندریپور، ابراهیم؛ شفیعزاده، سینا؛ و احمدیفراچه، احسان (1394). «راهکارهای دیجیتال سنجش اثربخشی تبلیغات و نحوه پیادهسازی آن در اکوسیستم تحقیقات بازاریابی ایران»، مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، تهران: موسسه اطلاعرسانی نارکیش، صص 19-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
- ایزدی، حمیدرضا؛ انصاری، اکبر؛ و بهرامزهی، فرهاد (1397). «تجزیه، تحلیل و مقایسهای بر بازاریابی سنتی و الکترونیکی»، مجموعه مقالات کنفرانس ملی اندیشههای نوین و خلاق در مدیریت، حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی، ارومیه: دانشگاه آزاد اسلامی زرقان و آموزش عالی علامه خویی، صص 12-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com.
- اللهدادی، مهدی؛ تاجزادهنمین، ابوالفضل (اردشیر)؛ ایراندوست، منصور؛ و سلطانپناه، هیرش (1397). «طراحی اکوسیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خردهفروشیهای اینترنتی ایران»، فصلنامه مطالعات رفتار مصرفکننده، 5 (2)، صص 154-135.
- اللهدادی، مهدی؛ تاجزاده نمین، ابوالفضل؛ ایراندوست، منصور و سلطانپناه، هیرش (1397). «طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط غرب کشور)»، فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران، 13 (49)، صص 90-72.
- بازایی، قاسمعلی؛ امیری، مهسا؛ و فخاری، مجتبی (1394). «بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرفکننده و پاسخهای مشتری با تأکید بر نقش عوامل آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات دیجیتال صوتی و تصویری اپل)»، مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، تهران: موسسه اطلاعرسانی نارکیش، صص 14-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
- بنیصدر، مهتاب (1397). «تعیین اولویتبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات حملونقل دریایی کالا (مورد مطالعه: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران)»، مجموعه مقالات کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران، کرج: موسسه آموزش عالی فارابی، صص 17-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
- بیغم، زینب؛ و دعایی، حبیباله (1394). «امکانسنجی پیادهسازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس»، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 5 (1)، صص 20-1.
- پاکپرور، محسن؛ محمودی میمند، محمد؛ و حسینی، میرزا حسن (1399). «الگوی بازاریابی دیجیتال هوشمند برای توسعه صادرات فناوری برتر ایران در منطقه آسیای مرکزی و قفقاز»، فصلنامه مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز، 26 (۱۱۰)، صص 76-39.
- جعفری، نادر؛ و قربانی، الهام (1395). «صنعت حملونقل دریایی: از پنجاه سال قبل تا پنجاه سال بعد»، مجموعه مقالات هجدهمین همایش صنایع دریایی، کیش: انجمن مهندسی دریایی ایران، صص 10-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
- جواهریزاده، مهدی (1398). «تبیین رابطه بین بازاریابی و توسعه بازار بندرها ایران»، مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه، تهران: دبیرخانه دائمی کنفرانس، صص 15-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
- خلیلی، محمد؛ انوری، سمانه سادات؛ ربیعی، مجتبی؛ و واشفانی فراهانی، فاطمه (1391). «مدیریت استراتژیک بازاریابی و ارائه مدل قیمتگذاری هدفمند در شرکتهای طراحی دیجیتال»، اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت، نور: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، صص 6-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
- داوری، علی؛ سفیدبری، لیلا؛ و باقرصاد، وجیه (1396). «عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ»، فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی،10 (1)، صص101-120.
- رضایی، رضا (1396). «تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژیهای بازاریابی بینالملل»، کاوشهای مدیریت بازرگانی، 9 (17)، صص80-55.
- سکرانی، مصطفی؛ و خاکی، فرحناز (1399). «تدوین برنامهریزی استراتژیک بازاریابی اداره کل بندرها و دریانوردی استان خوزستان (مطالعه موردی: مجتمع بندری امام خمینی(ره)»، مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری، ایران-تهران و ترکیه- استانبول: شرکت همایش آروین البرز، صص 15-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
- شکوری، مریم؛ و محمدی، معصومه (1397). «مدلسازی عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال»، فصلنامه بازاریابی پارس مدیر، 4 (13)، صص 19-11.
- قطبیفر، فرشته؛ مرجانی، محمدرضا؛ و رمضانی، عباس (1395). «شکاف مهارتهای بازاریابی دیجیتال: شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال»، مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی، گرگان: شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی نیکان حساب سامان، صص 14-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
- کوکبی، راضیه؛ حیدرزاده، بهرام؛ و خیری، کامبیز (1399). «الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد»، فصلنامه مدیریت کسبوکار، ۱۲ (49)، صص 164-137.
- نجفی شوشتری، سید منصور؛ و بچاریلفته، محمدرضا (1398). «بررسی مفهوم بازاریابی سبز در صنعت حمل و نقل دریایی»، مجموعه مقالات همایش ملی علوم و فنآوریهای نوین در آب، انرژی و محیطزیست، تهران: انجمن محیط زیست ایران و دانشگاه صنعتی شریف، صص 9-1، قابل دسترسی در: https://civilica.com/.
ب- انگلیسی:
- Assa, A. F., & Adirinekso, G. P. (2020). “Digital Platform Utilization for Indonesian Marine Products Marketing”, Advances in Economics, Business and Management Research, 132, PP. 131-133.
- Atshaya, S., & Rungta, S. (2016). “Digital Marketing vs. Internet Marketing: A Detailed Study”, International Journal of Novel Research in Marketing Management and Economics, 3 (1), PP 29-33.
- Autio, E., Rannikko, H., Handelberg, J., & Kiuro, P. (2017). “Analyses on the Finnish High-Growth Entrepreneurship Ecosystem”, Business Economy, 42, PP. 58-63.
- Baltes, L. P. (2015). “Content marketing-the fundamental tool of digital marketing”. Bulletin of the Transilvania University of Brasov. Economic Sciences, Series V, 8 (2).
- Chaffey, D., & Patron, M. (2012). “From web analytics to digital marketing optimization: Increasing the commercial value of digital analytics”, Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice, 14 (1), PP. 30-45.
- Chaffey, D., Smith, P. R., & Smith, P. R. (2013). EMarketing eXcellence: Planning and optimizing your digital marketing. Routledge.
- Charlesworth, A. (2014). Digital marketing: A practical approach. Routledge.
- Diez-Martin, F., Blanco-Gonzalez, A., & Prado-Roman, C.(2019). “Research challenges in digital marketing: sustainability”, Sustainability,11(10), PP. 28-39.
- Haden, S. S. P., Kernek, R., & Toombs, L. A. (2016). “The entrepreneurial marketing of Trumpet Records Article information” Journal of Research in Marketing & Entrepreneurship, 18(1), PP.109-126.
- Isenberg, D. (2011). “The entrepreneurship ecosystem strategy as a new paradigm for economic policy: principles for cultivating entrepreneurship”, Presentation at the Institute of International and European Affairs, Available: http://entrepreneurial-revolution.com.
- James, L. (2020). “Impact of Digital Marketing on SME Growth in South Asia: A Case Study on Faheem Haydar Dealzmag:, SA business pressJournal, Available SSRN: https://ssrn.com/abstract=3758480.
- Järvinen, J., Tollinen, A., Karjaluoto, H., & Jayawardhena, C. (2012). “Digital and social media marketing usage in B2B industrial section”, Marketing Management Journal, 22 (2), PP. 102-117.
- Jones, R., & Rowley, J. (2011). “Entrepreneurial marketing in small businesses: A conceptual exploration”, International Small Business Journal, 29 (1), PP. 25-36.
- Kannan, P. K. (2017). “Digital marketing: A framework, review and research agenda”, International Journal of Research in Marketing, 34 (1), PP. 22-45.
- Kilenthong, P. Hills, G. Sclove S., Hultman.C, &Murphy.P (2015). “an Empirical Investigation of Entrepreneurial Marketing Dimensions”, Journal of International Marketing Strategy, 3 (1), PP. 1-18.
- Leeflang, P. S., Verhoef, P. C., Dahlström, P., & Freundt, T. (2014). “Challenges and solutions for marketing in a digital era. European”, management journal, 32 (1), PP. 1-12.
- Li, W., Du, W., & Yin, J. (2017). “Digital entrepreneurship ecosystem as a new form of organizing: the case of Zhongguancun”, Frontiers of Business Research in China, 11 (1), PP. 1-21.
- Liu, P., & Sun, J. (2020). “Marketing Strategy of Marine Resort: An Exploratory Study”, Journal of Coastal Research, 106 (SI), pP. 42-44.
- Montgomery, K. C., Chester, J., Grier, S. A., & Dorfman, L. (2012). “The new threat of digital marketing”, Pediatric Clinics, 59 (3), PP. 659-675.
- Oklander, M., Oklander, T., Yashkina, O., Pedko, I., & Chaikovska, М. (2018). “Analysis of technological innovations in digital marketing”. Восточно-Европейский журнал передовых технологий, 5 (3), 80-91.
- Patrutiu-Baltes, L. (2016). “Inbound Marketing-the most important digital marketing strategy”, Bulletin of the Transilvania University of Brasov. Economic Sciences, Series V, 9 (2), PP. 61-68.
- Piñeiro-Otero, T., & Martínez-Rolán, X. (2016). “Understanding digital marketing—basics and actions”. In MBA (PP. 37-74). Springer, Cham.
- Royle, J., & Laing, A. (2014). “The digital marketing skills gap: Developing a Digital Marketer Model for the communication industries”, International Journal of Information Management, 34 (2), PP. 65-73.
- Sharma, A., Sharma, S., & Chaudhary, M. (2020). “Are small travel agencies ready for digital marketing? Views of travel agency managers”, Tourism Management, 79, Available: https://www.sciencedirect.com/.
- Shirsat, R. S. (2016). Sustainable business eevelopment–a strategic position for internationalization success for 2025 of Irish Agri Food Drink and Marine Industry. Doctoral dissertation, Dublin Business School.
- Sorgenfrei, J. (2018). Port business. Walter de Gruyter GmbH & Co KG.
- Stone, M. (2017). “The new (and ever-evolving) direct and digital marketing ecosystem”, Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice, 16 (2), PP. 71–74.
- Sussan, F., & ACS, Z. J. (2017). “The digital entrepreneurial ecosystem. Small Business Economics”, 49 (1), PP. 55–73.
- Tong, A., Lowe, A., Sainsbury, P. & Craig, J. (2008). “Experiences of parents who have children with chronic kidney disease: A systematic review of qualitative studies”, Pediatrics, 121 (2), PP. 349-360.
- Yasmin, A., Tasneem, S., & Fatema, K. (2015). “Effectiveness of digital marketing in the challenging age: An empirical study”, International Journal of Management Science and Business Administration, 1 (5), PP.69-80.
|