دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات15
تعداد شماره‌ها359
تعداد مقالات2,415
تعداد مشاهده مقاله1,193,710
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,069,747
آملی دیوا, زهرا, دانایی, ابوالفضل, زرگر, محمد. (1402). واکاوی عوامل مؤثر بر بازاریابی دیجیتال در صنایع دریایی مبتنی بر تکنیک فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(53), 110-85.
زهرا آملی دیوا; ابوالفضل دانایی; محمد زرگر. "واکاوی عوامل مؤثر بر بازاریابی دیجیتال در صنایع دریایی مبتنی بر تکنیک فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 53, 1402, 110-85.
آملی دیوا, زهرا, دانایی, ابوالفضل, زرگر, محمد. (1402). 'واکاوی عوامل مؤثر بر بازاریابی دیجیتال در صنایع دریایی مبتنی بر تکنیک فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(53), pp. 110-85.
آملی دیوا, زهرا, دانایی, ابوالفضل, زرگر, محمد. واکاوی عوامل مؤثر بر بازاریابی دیجیتال در صنایع دریایی مبتنی بر تکنیک فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(53): 110-85.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب