منابع
الف- فارسی
- آگهی، حسین؛ میرکزاده، علیاصغر؛ و تقی بیگی، معصومه (1391). «اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه مشاغل خانگی زنان روستایی»، فصلنامه علمی- پژوهشی زن و جامعه، 3 (3)، 181- 202.
- حاج باقری، ادیب؛ پرویزی، سرور؛ و صلصالی، مهوش (1389). روشهای تحقیق کیفی. تهران: مرکز نشر علوم پزشکی (بشری)، چاپ دوم.
- حیدری، حسین؛ پاپزن، عبدالحمید؛ و دربان آستانه، علیرضا (1398). طراحی مدل ایجاد و توسعه خوشه کسبوکار محصولات باغی با تأکید بر صنایع فراوری در استان کرمانشاه. رساله دکتری، دانشکده کشاورزی، دانشگاه رازی کرمانشاه.
- حیدری، حسین؛ زرافشانی، کیومرث؛ و مرادی، خدیجه (1394). «مدل کیفی کنش سرمایه اجتماعی با فرآیند توسعه روستایی مورد: روستای فارسینج در استان کرمانشاه»، فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، 1 (11)، 131-146.
- رستمعلیزاده، ولیاله؛ علی جمعهزاده، پروین (1397). «بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت زنان کارآفرین شهر تهران»، فصلنامه توسعه اجتماعی، 12 (3)، 147-172.
- رستمعلیزاده، ولیاله؛ و جمعهزاده، پروین علی (1397). «بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت زنان کارآفرین شهر تهران»، فصلنامه توسعه اجتماعی (توسعه انسانی سابق)، 12 (3)، 147-172.
- رنجبر، هادی؛ حقدوست، علیاکبر؛ صلصالی، مهوش؛ خوشدل، علیرضا؛ سلیمانی، محمدعلی؛ و بهرامی، نسیم (1391). «نمونهگیری در پژوهشهای کیفی: راهنمایی برای شروع»، مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 10 (3)، 250-238.
- سروشمهر، هما؛ رفیعی، حامد؛ کلانتری، خلیل؛ و شعبانعلی فمی، حسین (1389). «بررسی پایگاه اقتصادی-اجتماعی زنان روستایی و عوامل مؤثر بر بهبود آن (مطالعهی موردی: شهرستان همدان)»، فصلنامه پژوهشهای روستایی، 1 (1): 143-166.
- طباطبایی، امیر؛ حسنی، پرخیده؛ مرتضوی، حامد؛ و طباطباییچهر، محبوبه (1392). «راهبردهایی برای ارتقا دقت علمی در تحقیقات کیفی»، مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، 5 (3): 670-663.
- فلاح، محمدرضا (1397). «شناسایی پیشرانهای مؤثر در توسعه کسبوکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی»، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 3 (30)، 119-140.
- کریمی، آصف؛ بانکی پور، بهزاد و احمدپور داریانی، محمود (1393). «تحلیل سازوکارهای توسعه کسبوکارهای کوچک و متوسط»، توسعه کارآفرینی، 7 (2)، 305-326.
- گراوندی، شهپر؛ کاکه آذر، روناک و لرستانی، بابک (1398). «پیامدهای توسعه کسبوکارهای کارآفرینانه روستایی: با استفاده از تکنیک چرخهای آینده (مورد پژوهی: روستای زردویی شهرستان پاوه)» ، فصلنامه کارآفرینی در کشاورزی، 6 (2)، 40-29.
- گلابی، امیرمحمد؛ و خداداد حسینی، سید حمید (1390). «مفهومپردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسبوکارهای خانگی محور»، مدیریت بازاریابی، 6 (11)، 84-63.
- محمدپور، احمد؛ صادقی، رسول و رضایی، مهدی (1389). «روشهای تحقیق ترکیبی بهعنوان سومین جنبش روششناختی: مبانی نظری و اصول عملی»، جامعهشناسی کاربردی، 21 (38)، 77-100.
- محمودیان، حسین (1382). «بررسی مشارکت زنان در نیروی کاری در استانها» در سالهای 55-65 و 75، نشریه نامه علوم اجتماعی، 1 (21)، 15-33.
- مرکز آمار ایران. (1394). سالنامه آماری ایران. تهیه و تدوین سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور، تهران: انتشارات روابط عمومی و همکاریهای بینالملل مرکز آمار ایران.
- نادری مهدیی، کریم و تیموری، زهرا (1397). «شناسایی راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان روستایی شهرستان اراک»، توسعه محلی (روستایی- شهری)، 9 (2)، 324-307.
- نجفی، بهمن و صفا، لیلا (1393). «بررسی کسبوکارهای خانگی کارآفرینانه و موانع و چالشهای توسعه آنها در مناطق روستایی»، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 1 (2)، 61-73.
ب- انگلیسی
- I., Ebenezer, K, N., (2022). “An Assessment of the Performance of Small and Medium Textile Enterprises in Ghana”, International Journal of Small Business and Entrepreneurship Research, 10 (2), 1-15.
- Afuah A. (2004). Business models: A strategic management approach. McGraw-Hill, New York: Irwin.
- Alom, F., Abdullah, M. A., Moten, A. R., & Azam, S. F. (2016). “Success factors of overall improvement of microenterprises in Malaysia: an empirical study”, Journal of Global Entrepreneurship Research, 6 (1), 1-13.
- Donga, G., Ngirande, H., & Shumba, K. (2016). “Perceived barriers to the development of small, medium and microenterprises: A case study of Thulamela Municipality in the Limpopo Province”, Problems and Perspectives in Management, 14 (4), 61-66.
- Edwards, P., Edwards, S., & Economy, P. (2010). Home-based business for dummies. John Wiley & Sons.
- Ementa, Ch. N., Anyanwu, O. G., (2021). “Entrepreneurship Training and The Management of Small and Medium Scale Service Industries in Imo State”, International Journal of Small Business and Entrepreneurship Research, 10 (1), 55-64.
- Fry, F. (1993). Entrepreneurship: A planning Approach. Englewood Cliffs. New Jersey: Prentice Hall.
- Heidari, H., papzan, A.h., Darban Astane, A.R. (2018). “Designing a Model to Develop Businesses for the Cluster Processing of Garden Products in Kermanshah Province and its Relationship with Rural Development”, Journal of sustainable rural development, 2 (1-2), 39-50.
- Ndege, M., & Van der Bijl Park, G. P. (2015). “Factors that affect the growth and development of small, micro and medium-sized business enterprises in the Vaal Triangle region of Gauteng Province in South Africa”, European Journal of Business, Economics and Accountancy, 3 (3), 73-100.
- Straus, A., & Corbin, J. (1998). Basic of qualitative research: techniques and procedures for developing grounded theory. 2nd ED. Sage Publications, Thousand Oaks, California.
- Strydom, J. (2017). “Longevity of SMMEs in Soweto: Does marketing play a role?”, African Journal of Science, Technology, Innovation and Development, 9 (6), 685-695.
|