الف. منابع فارسی
- افتخاری، اصغر؛ طاهری، سلیمان (1398)، تأثیرات جنگ نرم غرب بر مشروعیت سیاسی جمهوری اسلامیایران، فصلنامه مطالعات دفاعی راهبردی، شماره 78، 178-159.
- افراخته، عبدالحمید (۱۳۹۷)، مدیریت قدرت نرم رسانههای نوین در جنگ نرم، سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا، تهران، دانشگاه صالحان.
- بنی اسدی، وحیده و امیرپور، مهناز (1401)، نقش رسانه در جنگ نرم، سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری، مراغه، سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری.
- حسینی دانا، حمیدرضا و جهشی، لیلا (1400)، آفندهای رسانهای: اهداف، ابزارها و روشها، بیست و ششمین نشست تخصصی اقتصاد و رسانه و همایش ملی آفند رسانهای، دماوند.
- زیتی، سامان؛ اژدری، مصطفی (1398)، بررسی تکنیکهای خبری شبکهی بیبیسی فارسی در مواجهه با انقلاب اسلامیدر چارچوب عملیات روانی، پژوهش نامه تاریخ، سیاست و رسانه، شماره 7، 465-439.
- سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، (02/07/88)، https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8094.
- ضیایی جباری، حسین (1400)، بررسی ساختارها، امکان سنجی و راهکارهای آفند رسانهای، بیست و ششمین نشست تخصصی اقتصاد و رسانه و همایش ملی آفند رسانهای، دماوند.
- کاستلز، مانوئل، (الف) (1389)، عصر اطلاعات: اقتصاد، جامعه و فرهنگ: ظهور جامعه شبکه ای، چاپ ششم، ترجمه احد علیقلیان و افشین خاکباز، تهران: نشر طرح نو.
- کاستلز، مانوئل، (ب) (1389)، عصر اطلاعات: اقتصاد، جامعه و فرهنگ: پایان هزاره، ترجمه احد علیقلیان و افشین خاکباز، تهران: نشر طرح نو.
- کیقبادی، علیرضا (1398)، مبانی جنگ رسانهای، تهران: انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهران.
ب. منابع انگلیسی
- Ahmad, A. K., AL-Jalabneh, A. A., Mahmoud, A., & Safori, A. (2023). Covid-19 and the Resurgence of the Hypodermic Needle Theory Applicability in Times of Crises. In International Conference on Business and Technology (pp. 1423-1436). Springer, Cham.
- Arroyave, J., & Romero-Moreno, M. (2023). Peace, public opinion and disinformation in Colombia: Social media and its role in the 2016 plebiscite. In The Palgrave Handbook of Media Misinformation (pp. 63-77). Palgrave Macmillan, Cham.
- Attard, A., & Coulson, N. S. (2012). A thematic analysis of patient communication in Parkinson’s disease online support group discussion forums. Computers in Human Behavior, 28(2), 500-506.
- Baker, C. (2022). Peace on the Small Screen: UNPROFOR’s Television Unit in 1994–5 and the ‘Media War’in Former Yugoslavia. Historical Journal of Film, Radio and Television, 42(2), 344-371..
- Bjola, C., & Manor, I. (2018). Revisiting Putnam’s two-level game theory in the digital age: Domestic digital diplomacy and the Iran nuclear deal. Cambridge review of international affairs, 31(1), 3-32.
- Borges-Tiago, M. T., Santiago, J., & Tiago, F. (2023). Mega or macro social media influencers: Who endorses brands better?. Journal of Business Research, 157, 113606.
- Chaudhry, I., & Gruzd, A. (2020). Expressing and challenging racist discourse on Facebook: How social media weaken the “spiral of silence” theory. Policy & Internet, 12(1), 88-108.
- Duncombe, C. (2017). Twitter and transformative diplomacy: social media and Iran–US relations. International Affairs, 93(3), 545-562.
- Garud-Patkar, N. (2022). Mediated Public Diplomacy: Frame-building Contest Between the United States and Pakistan During a Conflict. International Studies, 00208817221085461.
- Hong, C., & Li, C. (2021). Will Consumers Silence Themselves When Brands Speak up about Sociopolitical Issues? Applying the Spiral of Silence Theory to Consumer Boycott and Buycott Behaviors. Journal of nonprofit & public sector marketing, 33(2), 193-211.
- Pons, M. P. (2022). Media wars: Mediatization, populism and media reform in Rafael Correa’s Ecuador (Doctoral dissertation, University of California, San Diego).
- Shaw, M., & Carr-Hill, R. (2018). Public opinion and media war coverage in Britain. In Triumph of the Image (pp. 144-165). Routledge.
- Tapsell, R. (2023). New media, old rule in Malaysia. In Regime resilience in Malaysia and Singapore (pp. 129-143).
- Yunos, N. A. B. M. (2019). Digital diplomacy: a Twitter breakthrough between Iran-US relations in the JCPOA agreement.
|