دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها413
تعداد مقالات2,836
تعداد مشاهده مقاله1,821,791
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,642,358
هاتفی پور, هومن, بغزیان, آلبرت. (1403). تبیین و اولویت‌بندی معیارهای موثر بر بازاریابی صنعت آهن و فولاد در شرایط نوسانات نرخ ارز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 115-135.
هومن هاتفی پور; آلبرت بغزیان. "تبیین و اولویت‌بندی معیارهای موثر بر بازاریابی صنعت آهن و فولاد در شرایط نوسانات نرخ ارز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1403, 115-135.
هاتفی پور, هومن, بغزیان, آلبرت. (1403). 'تبیین و اولویت‌بندی معیارهای موثر بر بازاریابی صنعت آهن و فولاد در شرایط نوسانات نرخ ارز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 115-135.
هاتفی پور, هومن, بغزیان, آلبرت. تبیین و اولویت‌بندی معیارهای موثر بر بازاریابی صنعت آهن و فولاد در شرایط نوسانات نرخ ارز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 9(34): 115-135.