منابع:
الف- فارسی
- آذر، ع. غلامزاده، ر. قنواتی، م. (1391). مدلسازی مسیری- ساختاری در مدیریت:کاربرد نرم افزار Smart PLS.تهران: نشر نگاه دانش.
- آقازاده، ه. (1381). طراحی و تبیین مدل برنامهریزی استراتژیک برای صنایع کوچک(صنعت قطعهسازی خودرو) و مقایسه تطبیقی با صنایع بزرگ. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی. تهران، دانشگاه تهران- دانشکده مدیریت.
- امینی، م.ت.، اکبری، م. و خباز باویل، ص. (1393). کنترل استراتژیک. چاپ اول. تهران: پایگاه دانش.
- آنسوف، ایگور اچ. و مکدانل، ادوارد جی. (1380). استقرار مدیریت استراتژیک. ترجمه عبداله زندیه. چاپ اول. تهران: نشر سمت. جلد دوم.
- ایکاف، ر.(1380). برنامه ریزی تعاملی.ترجمه سهراب خلیلی شورینی.تهران: انتشارات ماد.
- برایسون، جان. ام. (1386). برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های دولتی و غیرانتفاعی. ترجمه عباس منوریان. چاپ چهارم. تهران: نشر مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- پورتر، م. (1998). استراتژی رقابتی. ترجمه جهانگیر مجیدی و عباس مهرپویا(1383). چاپ اول. تهران: انتشارات رسا.
- پیرس، ج. و رابینسون، ر.(1388). مدیریتراهبردی. ترجمه سیدمحمود حسینی. تهران: انتشارات سمت.
- تبریزی، م. (1393). تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی. فصلنامه علوم اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی، شماره 64، 105-138 .
- سرمد، ز.؛ بازرگان، ع.؛ حجازی، ا. (1390). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. چاپ بیست و دوم. تهران: انتشارات آگاه.
- داناییفرد، ح. الوانی، م. آذر، ع.(1392). روششناسی پژوهش کمی در مدیریت:رویکردی جامع. چاپ هشتم. تهران:نشر صفار.
- داوری، ع. رضازاده، آ. (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS . تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
- دراکر، پ. (1384). چالشهای مدیریت در سده 21 . ترجمه عبدالرضا رضایینژاد. چاپ سوم. تهران: انتشارات فرا.
- دی، جورج اس. و مورمن، ک. (1394). استراتژی از بیرون به درون: سود بردن از ارزش مشتری.ترجمه: ناصرکرمی و بهزاداسماعیلیفر.تهران: انتشارات مرکزتحقیقات و توسعه اتکا.
- دیوید، فرد.آر. (1379). مدیریت استراتژیک. ترجمه: علی پارسائیان و محمد اعرابی. چاپ چهارم. تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- فروزنده دهکردی، ل.ا.، امینی، م.ت. و خبازباویل، ص. (1392). برنامهریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی. چاپ اول. تهران، انتشارات دانشگاه پیام نور.
- علی احمدی، ع. ر.؛ فتح الله، م. و تاج الدین، ا.(1386). نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک. چاپ ششم. تهران: انتشارات تولید دانش.
- غفاریان، و. و کیانی. غ. ر. (1380). استراتژی اثربخش. تهران: انتشارات فرا.
- کاپلان، آر. و نورتون، دی.(1383). سازمان استراتژیمحور. ترجمه پرویز بختیاری. چاپ هشتم. تهران: نشر مدیریت صنعتی.
- کاپلان، آر. و نورتون، دی. (1386). همسویی استراتژیک. ترجمه بابک زندهدل. تهران: انتشارات آریانا قلم.
- کاپلان، آر. و نورتون، دی. (1388الف). رهآورد تلاش. ترجمه مسعود چیتگرها. چاپ اول. تهران: نشر رسا.
- کاپلان، آر. و نورتون، دی. (1388ب). نقشه استراتژی: تبدیل داراییهای نامشهود به پیامدهای مشهود. ترجمه حسین اکبری. مسعود سلطانی و امیر ملکی. چاپ سوم. تهران، نشر آسیا.
- کاپلان، آر. و نورتون، دی. (1388 ج). دستاورد اجرا: متصلکردن استراتژی به عملیات برای دستیابی به مزیت رقابتی. ترجمه محمدرضا عاطفی، محمدمسعود نخستین و شهرام خالدی. چاپ اول. تهران: نشر ناب.
- کلر، اس. و پرایس، ک.(1393).فراترازعملکرد.ترجمه رضاصادق.چاپ اول.انتشارات آریانا.
- لافلی، ای. جی. و مارتین، ر. ال. (1393). بازی برد: راه کارهای دستیابی به استراتژی برد. ترجمه سید حسین جلالی. تهران: انتشارات آریانا قلم.
- لشکربلوکی، م. (1390). جاریسازی استراتژی: راهنمای گامبهگام پیادهسازی استراتژی در عمل. چاپ دوم. تهران: آریانا قلم.
- لشکربلوکی، م. (1396). مدیریت استراتژیک پیشرفته: هنر رقصیدن با استراتژی. چاپ اول. تهران: نشر آریانا قلم.
- ماگرتا، ج. (1391). شناخت مایکل پورتر: راهنمایی اساسی برای درک مفاهیم رقابت و استراتژی. ترجمه فرهاد مهمان پذیر. نشر ژرف.
- مک گراث، ر. (1394). نهایت مزیت رقابتی: تغییر استراتژی پا به پای سرعت کسب وکار. ترجمه سید حسین جلالی. تهران: انتشارات آریانا قلم.
- هانگر، جی.دی. و ویلن، تی.ال. (1381). مبانی مدیریت استراتژیک. ترجمه محمد اعرابی و داود ایزدی. چاپ اول. تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- نایون، پل. آر.(1386). ارزیابی متوازن- گامبهگام: راهنمای طراحی و پیادهسازی. ترجمه پرویز بختیاری و دیگران. چاپ اول. تهران: نشر سازمان مدیریت صنعتی.
ب- انگلیسی
- Asch, D. & Borrman, C. (1991). Readings in strategic management. Mac; Millan.
- Beer, M., & Eisenstat, R. A. (2004). How to have an honest conversation about your business strategy. Harvard Business Review. 82(2), 82-9.
- Beinhocker, E. D. & Kaplan, S. (2002). Tired of strategic planning. McKinsey Quarterly, 2, 1-7.
- Bryman A. & Bell E. (2007). Business research methods. 2nd Ed. New York: Oxford university press.
- Chin, W.W. (1998). Issues and Opinion on Structural Equation Modeling. MIS Quarterly, 22(1), 7-16.
- Creswell, JW. & Clark, P. VL. (2007). Designing and conducting mixed methods research. Thousand Oaks, CA: Sage.
- Creswell JW, Miller DL. (2000). determining validity in qualitative inquiry.Theory into Practice.39:124–30.
- Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of marketing research, 39-50.
- Gary, H. (1996). Strategy as Revolution. Harvard Business Review. July – August.
- Geldhof, G. J., Preacher, K. J., & Zyphur, M. J. (2013). Reliability Estimation in a Multilevel Confirmatory Factor Analysis Framework. Psychological Methods, 1-20.
- Koufteros, X. A. (1999). Testing a model of pull production: a paradigm for manufacturing research using structural equation modeling. Journal of operations management, 17(4), 467-488.
- Lafley, A. G., Martin, R.L., Rivkin, J.W., & Siggelkow, N. (2012). Bringing science to the art of strategy. Harvard Business Review. 90(9), 3-12.
- Mankins, M. C., & Steele, R. (2006). Stop making plans; start making decisions. Harvard Business Review. 84(1), 76.
- Mintzberg, H., Ahlstrand, B., & Lampel, J. (2005). Strategy Safari. Simon and Schuster.
- Moon, K. K.-L., Yi, C. Y., & Ngai, E. (2012). An instrument for measuring supply chain flexibility for the textile and clothing companies. European Journal of Operational Research, 222(2), 191-203.
- Porter. M. (1996). What is strategy? Harvard Business Review. November-December. 60-75.
- Reeves, M., Haanaes, K., Sinha, J., & Schmidt, J. (2016).Your Strategy Needs a Strategy: How to Choose and Execute the Right Approach (Unabridged edition). Audible Studios on Brilliance Audio.
- Reeves, M., Love, C., & Tillmanns, P. (2012). Your strategy needs a strategy. Harvard Business Review, 90(9), 76–83.
- Safiih, M., & Azreen, N. (2016). Confirmatory Factor Analysis Approach: A Case Study of Mathematics Students' Achievement in TIMSS. Malaysian Journal of Mathematical Sciences, 10, 41-51.
- Strauss A, Corbin J. (1998). Basics of qualitative research: Grounded theoryprocedures and techniques. 2nd ed. Thousand Oaks, CA: Sage.
- Warner, R. M. (2008). Applied statistics: From bivariate through multivariate techniques. Sage, p. 432.
|