دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها123
تعداد مقالات972
تعداد مشاهده مقاله127,696
تعداد دریافت فایل اصل مقاله261,836
خرمشاد, محمد باقر, دهقان, نبی اله, چهاردولی, عباس, دهشیری, محمدرضا, حجتی, احسان‌الله. (1398). تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(11), 161-206.
محمد باقر خرمشاد; نبی اله دهقان; عباس چهاردولی; محمدرضا دهشیری; احسان‌الله حجتی. "تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 11, 1398, 161-206.
خرمشاد, محمد باقر, دهقان, نبی اله, چهاردولی, عباس, دهشیری, محمدرضا, حجتی, احسان‌الله. (1398). 'تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(11), pp. 161-206.
خرمشاد, محمد باقر, دهقان, نبی اله, چهاردولی, عباس, دهشیری, محمدرضا, حجتی, احسان‌الله. تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 3(11): 161-206.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.