دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها400
تعداد مقالات2,766
تعداد مشاهده مقاله1,662,269
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,495,250
خرمشاد, محمد باقر, دهقان, نبی اله, چهاردولی, عباس, دهشیری, محمدرضا, حجتی, احسان‌الله. (1398). مقاله پژوهشی:تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(11), 161-206.
محمد باقر خرمشاد; نبی اله دهقان; عباس چهاردولی; محمدرضا دهشیری; احسان‌الله حجتی. "مقاله پژوهشی:تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 11, 1398, 161-206.
خرمشاد, محمد باقر, دهقان, نبی اله, چهاردولی, عباس, دهشیری, محمدرضا, حجتی, احسان‌الله. (1398). 'مقاله پژوهشی:تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(11), pp. 161-206.
خرمشاد, محمد باقر, دهقان, نبی اله, چهاردولی, عباس, دهشیری, محمدرضا, حجتی, احسان‌الله. مقاله پژوهشی:تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 3(11): 161-206.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب