الف. منابع فارسی
- آذرلی، آرمان (1398)، الگوی راهبردی توسعه صادرات تسلیحات در اقتصاد مقاومتی، رساله دکتری، دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشکده مدیریت راهبردی.
- ابراهیمی، اسماعیل؛ رهنما، افشین؛ توانازاده، سمیه (بیتا)، ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در شرکتهای کوچک و متوسط، آرشیو SID.
- افقهی، بابک (1392)، ارائه الگوی توسعه صادرات خدمات با فناوری بالا در ج.ا.ایران، رساله دکتری، دانشگاه عالی دفاع ملی.
- حسینی، سید شمسالدین؛ آذرلی، آرمان؛ مرادزاده، محمد (1396)، ارزیابی ساختار بازار جهانی سامانههای موشکی ضدزره و شناسایی دلایل پایین بودن جایگاه صنایع دفاعی ایران در صادرات این محصولات، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات راهبردی دفاع ملی.
- حسینی، سید یعقوب؛ یدالهی، شهربانو (1392)، آمار پارامتریک و روش پژوهش، نشر صفار.
- خداداد کاشی، فرهاد (1394)، اقتصاد صنعتی (نظریه و کاربرد)، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، آبان.
- خداداد کاشی، فرهاد (1377)، ساختار و عملکرد بازار، نظریه و کاربرد آن در بخش صنعت ایران، مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- خلیلی شورینی، سیاوش (1392)، روشهای پژوهش آمیخته (با تأکید بر بومیسازی)، انتشارات یادواره کتاب، ویرایش دوم.
- داوری، علی؛ رضازاده، آرش (1393)، مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، تهران، انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ دوم.
- رجبی پورمیبدی، علیرضا ؛ امینی خواه میبدی، حسین علی (۱۳۸۹)، نقش بنیادی فرهنگ در توسعه کارآفرینی، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و نوآوری، شیراز. https://www.civilica.com/Paper-MIEAC01-MIEAC01_839.html
- رحمدل، ناصر (1394)، تحلیل محتوا و پژوهش داده بنیاد (با استفاده از نرمافزار Maxqda)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، چاپ اول.
- سلمانی قهیازی، احمد (1388)، طراحی الگوی راهبردی ارتقای بهرهوری سازمان حفاظت اطلاعات ارتش ج.ا.ایران، دانشگاه عالی دفاع ملی، رساله دکتری.
- عطاران، جواد؛ دیواندری، علی؛ آدینف، حیات (1391)، شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور، نشریه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره4، شماره12.
- مبارک، اصغر (1389)، اثر سرمایهگذاری در تحقیق و توسعه بر صادرات در ایران، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، سال هفتم، شماره25، زمستان.
- محمودزاده، ابراهیم؛ شعبانی، طیب؛ آذرلی، آرمان (1398)، شناسایی و رتبهبندی چالشهای صادرات تسلیحات ج.ا.ایران، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات دفاعی استراتژیک، دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشکده مدیریت راهبردی دفاعی.
- مقدسی، علیرضا (1395)، ارائه الگوی راهبردی بازرگانی و تجارت خارجی بر اساس گفتمان امام و رهبری، قانون اساسی، تجارب ج.ا.ا و بهرهگیری از تجارب موفق بشری. رساله دکتری، دانشگاه عالی دفاع ملی.
- نائب، محمود (1387)، طبقهبندی انواع تسلیحات، سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، قابل دسترسی در: www.tebyan.net.
- ناهیدی، محمدرضا؛ حسینپور، مهناز (1393)، بررسی نقش مدیریت بهرهوری و سرمایهگذاری مستقیم خارجی در توسعه صادرات غیرنفتی ایران، مدیریت بهرهوری، سال هشتم، شماره30، پاییز.
ب. منابع لاتین
- Ergas, Henry. Menezes, Flavio. (2004). The Economics of Buying Complex Weapons. Agenda. Volume 11, Number 3.
- García-Alonso, María del Carmen; Hartley, Keith. (1999). Export Controls, Market Structure And International Coordination. Department of Economics. Keynes College. University of Kent at Canterbury. Canterbury, Kent CT2 7NP, UK.
- Hagel, John. Seely Brown, John. Davison, Lang. (2010). The Best Way to Measure Company Performance. March 04. Defence and Peace Economics, 23:4, 331-342, DOI: 10.1080/10242694.2011.593353. Available at: https://hbr.org/2010/03/the-best-way-to-measure-compan.html
- Hartley, Keith. (2012). Company Survey Series: I: Bae Systems Plc. Defence and Peace Economics, 23:4, 331-342, DOI: 10.1080/10242694.2011.593353.
- Hartley, Keith. Parker, David and Martin, Stephen. (1992). Organisational Status, Ownership and Productivity. Economic and Social Research Council. Fiscal Studies.
- Hartley, Keith. (1987). Public Procurement and Competitiveness: A Community Market for Military Hardware and Technology? Journal of Common Market Studies. Volume XXV. No.3.
- Hartley, Keith. Sandler, Todd. (2003). The Future of the Defence Firm. KYKLOS. Vol.56.
- Hartley, Keith. White, Richard. Chaundy, David. (1997). Government and industry performance: a comparative study. Applied Economics. 29:9, 1227-1237, DOI: 10.1080/00036849700000013.
- Hulland, J. (1999). Use of Partial Least Squares (PLS) in strategic management research: w review of four recent studies. Strategic management Journal. 20(2).
|