فهرست منابع و مآخذ
الف. فارسی
- امیرکبیری، علیرضا (1390)، «رویکردهای سازمان و مدیریت و رفتار سازمانی، چشمانداز Post Modern»، تهران، نشر نگاه دانش، چاپ چهارم.
- امیرکبیری، علیرضا (1390)، «مدیریت استراتژیک»، نشر نگاه دانش، چاپ چهارم.
- دانشگر، سید محمدرضا (1393)، «انتخاب و اجرای استراتژیها در صنایع کوچک و متوسط فولاد»، دنیای اقتصاد، شماره 2862، صص 15-14.
- دشتی، عبدالرسول (1394)، «فرصتها و چالشهای هلدینگ پتروشیمی خلیجفارس برای دوران پساتحریم»، نشریه دانش نفت، شماره مرداد، صص 32-21.
- دیوید، فرد، آر (1390)، «مدیریت استراتژیک»، ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی، نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ بیستوپنجم.
- رحیمی، غلامعلی (1390)، «سیاستها و برنامههای بلندمدت صادرات نفت و گاز و پتروشیمی و فرآوردهها»، پایاننامه کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی، دانشگاه تربیت مدرس.
- قدیانلو، محمدرضا و ربیعی، علی (۱۳۹۲)، «بررسی تأثیر تحریمهای اقتصادی بر فروش محصولات پتروشیمی»، مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی، صص 45-30.
- کریمی، هانیه (1396)، «بررسی نقش صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصادی ایران»، دومین کنفرانس سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری، اهواز.
- مرادی، فریبا (1390) «نگاهی جامع به مدیریت استراتژیک»، ناشر سازمان مدیریت صنعتی ایران، چاپ اول.
- وظیفهدوست، حسین (1392)، «بررسی تأثیر پیادهسازی استراتژیهای رقابتی پورتر در پاسخگویی به نیاز بازارمحوری مشتریان شرکت پتروشیمی»، نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره 11، شماره پاییز، صص 139-121.
ب. انگلیسی
- Ataei, M., (2013). Creating and developing chemistry of cities or chemical parks. Thesis, Shahrood University of technology publications, 88-100.
- Anderson J., (2011). The environmental benefits of water recycling and reuse. Water Science and Technology,Vol.3, No.4,1-10.
- Bernroider, E. (2011). Factors in SWOT Analysis Applied to Micro, Small-to- Medium, and Large Software Enterprises: An Austrian Study. European Management Journal, Vol.20, No.5, 562-573.
- Esmaeili, H. (2013). Strategies of National Petrochemical Company of Iran”. Journal of Business Management, vol 7, 78-88.
- Gallego-Ayala, J., and Juizo, D. (2011). Strategic implementation of integrated water resources management in Mozambique: An A’WOT analysis, Physics and Chemistry of the Earth, Journal of Scientific Research. Vol.36,1103-1111.
- Ghorbanian, M. (2014). Evaluating and prioritizing the aspects of SWOT matrix using the statistical methods and the analytical hierarchy process (AHP) (case study: Iranian oil pipeline and telecommunication company, northwest region), Journal of Scientific Research and Development, Vol. 2, No.6, 270-280.
- Hill, T., Westbrook, R. (2011). SWOT Analysis: It is time for a product recall, Long Range Planning, Vol.30, No.1,46-52.
- Hosseini M., Dehban B., and Motevalli M. (2013). Investigating the role of promotional mix on increasing the sale of cosmetics. Journal of Business Administration Research, Vol. 5, No.9, 21-39.
- Nilsson, M., and Dalkmann. H.(2011). Decision-making and strategic environmental assessment, Journal of Environmental Assessment Policy and Management, Vol.3 . No.3
- Pearce John.A, & Rabinson Richard.B, (2013). Strategic Management: Strategy formulation & Implementation & Control. Irwin series in management and behavioral science.
- Rawlinson. J. G. (2011). Creative Thinking and Brainstorming”, Published by Wild wood House.
- Sehat, L. S., & Jami, E. N. (2012Choosing the best strategy of SWOT analysis for science and technology parks using fuzzy ANP-DEMATEL. Global Journal of Management Science and Technology, Vol. 31,29-47.
- Shahmirzadi Esmaeili, H. (2013). Appropriate Strategies for Enhancement of Petrochemical Sales. World Applied Sciences Journal. Vol. 21, No5,700-704.
- Tahernejad. M. M., & Ataei. M., Khalokakaie. R. (2012). Selection of the best strategy for Iran's quarries: SWOT-FAHP method. Journal of Mining and Environment, Vol.3, No.1,1-13.
- Zahrani, Mostafa. (2011). Review of market development strategy, geographic diversification of the target market for the production of petrochemical products. The Iranian Journal of International Affairs, No.5,105-116.
|