دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها193
تعداد مقالات1,570
تعداد مشاهده مقاله458,696
تعداد دریافت فایل اصل مقاله492,395
یوسفی, رسول. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 81-100.
رسول یوسفی. "بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1396, 81-100.
یوسفی, رسول. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 81-100.
یوسفی, رسول. بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(2): 81-100.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.