دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات2,916
تعداد مشاهده مقاله2,060,950
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,814,636
یوسفی, رسول. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 81-100.
رسول یوسفی. "بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1396, 81-100.
یوسفی, رسول. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 81-100.
یوسفی, رسول. بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(2): 81-100.