دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات15
تعداد شماره‌ها326
تعداد مقالات2,191
تعداد مشاهده مقاله1,022,738
تعداد دریافت فایل اصل مقاله878,724
یوسفی, رسول. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 81-100.
رسول یوسفی. "بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1396, 81-100.
یوسفی, رسول. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 81-100.
یوسفی, رسول. بررسی عوامل تأثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(2): 81-100.