فهرست منابع ومآخذ
الف. منابع فارسی
- ابوالفتحی، محمد و نوری، مختار (1392)، تأثیر سرمایه اجتماعی بر افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، پژوهشنامه انقلاب اسلامی، دوره 2، شماره 6، صفحات 73 تا 90.
- احمدی، حمید و علیزاده، محسن (1398)، بازتولید تاریخی نگرشهای ذهنی در اندیشه سیاسی عرب، مطالعات سیاسی، دوره 2، شماره 8، صفحه 27-1.
- افتخاری، اصغر و کمالی، علی (1394)، ساختار قدرت نرم در گفتمان اسلامی، دو فصلنامه مطالعات قدرت نرم، سال پنجم، شماره 12، صفحات 28-9.
- ایمانی سطوت، علی (1386)، مؤلفههای قدرت در دولت اسلامی، فصلنامه حکومت اسلامی، سال دوازدهم، شماره 3، صفحات 178- 153.
- آلبرتس، دیوید و پاپ، دانیل (1385)، گزیدهای از عصر اطلاعات: الزامات امنیت ملی در عصر اطلاعات، تهران: پژوهشکده مطالعات راهبردی.
- آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی)، سیاستهای ابلاغی فضای مجازی حکم اول سال 1390 و حکم دوم 1394: farsi.khamenei.ir
- آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی)، مجموعه بیانات قابل دسترسی در: farsi.khamenei.ir
- پیشگامیفرد، زهرا؛ قالیباف، محمدباقر؛ پورطاهری، مهدی و صادق، علی (1390)، جایگاه قدرت نرم در قدرت ملی با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه راهبرد، دوره بیستم، شماره 61، صفحات 211-191.
- تافلر، الوین (1396)، جابجایی در قدرت، دانایی و ثروت و خشونت در قرن بیستویکم، ترجمه شهیندخت خوارزمی، چاپ دوازدهم، تهران: نشر نو.
- التیامینیا، رضا و تقوایینیا علی (1395)، تبیین نقش و جایگاه قدرت نرم در تحقق اهداف سیاست داخلی و خارجی، فصلنامه پژوهشهای سیاسی جهان اسلام، سال ششم، شماره 3، صفحات 196-16.
- حافظنیا، محمدرضا (1392)، مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، چاپ نوزدهم، تهران، انتشارات سمت.
- حسینخانی (1392)، خیزشهای اسلامی در جهان عرب؛ ارزیابی فرصتها و تهدیدهای منطقهای جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه سیاست، دوره 43، شماره 4، صفحات 97-81.
- دهقانی فیروزآبادی، سید جلال (1390)، فصلنامه مطالعات راهبردی، دوره چهاردهم، شماره 1، صفحات 30-5.
- ذاکریان، مهدی و عمادی، سید رضی (1394)، واکاوی عملکرد شبکه الجزیره در تقویت قدرت نرم قطر، دانش راهبردی، بهار 94، صفحه 96-69.
- رامک، مهراب (1398) «ارائه الگوی راهبردی همکاریهای بینالمللی برای ارتقاء امنیت فضای مجازی بر اساس منافع ملی ج.ا.ایران و با رویکرد مبارزه با جرائم سایبری»، فصلنامه امنیت ملی، سال نهم، شماره 33.
- طاهری، سید مهدی (1399)، نقش و جایگاه دیپلماسی فرهنگی در تأمین منافع جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه مطالعات انقلاب اسلامی، بهار 99، شماره 22، ص176-60.
- عبیری داوود (1397)، ارائه الگوی راهبردی مدیریت فضای مجازی با رویکرد امنیت ملی بر اساس تدابیر حضرت امام خامنهای، رساله دکتری، دانشگاه عالی دفاع، دانشکده امنیت ملی.
- عربنژاد زرندی (1396)، تأثیر تمدن ایرانی در شکوفایی تمدن اسلامی، کنفرانس مطالعات اجتماعی و فرهنگی و پژوهش دینی، دانشگاه امام صادق.
- قدسی، امیر (1389)، جایگاه سرمایه اجتماعی در بازتولید قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه راهبرد دفاعی، سال هشتم، شماره 30، صفحات 156-131.
- کاستلز، مانوئل (1396)، قدرت ارتباطات، ترجمه حسین بصیریان جهرمی، چاپ اول، تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
- معتمدنژاد، ک (1384)، جامعه اطلاعاتی اندیشههای بنیادی، دیدگاههای انتقادی و چشماندازهای جهانی، تهران: انتشارات مرکز پژوهشهای ارتباطات.
- معصومزاده زواره، ابوالفضل؛ شمسی، جعفر و ابراهیمی، ابوالقاسم (1392)، تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 16، صفحه 21-13.
- نای، ج (1389)، آینده قدرت در قرن بیستویکم، شبکههای اجتماعی قدرت برتر قرن 21، ص. http://beiraqh133.blogfa.com/post/47.
- هلیلی، خداداد و ولوی، محمدرضا (1397)، «الگوی راهبردی ارتقاء قدرت سایبری جمهوری اسلامی ایران در تراز جهانی، رساله دکتری»، دانشگاه عالی دفاع، دانشکده امنیت ملی.
ب. منابع انگلیسی
- Arab Human Development Report Research Paper (2019) http://www.arab-hdr.org/UNDP_Citizenship_and_SDGs_report_web.pdf
- Barnett, M., & Duvall, R. (2005). Power in international politics. International Organizations, Cambridge University, 39-57
- A. Baldwin, (2013). Power and International Relations, ch11 of Handbook of International Relations, pp. 273-297, London: SAGE Publication
- Franklin D., Starr, Stuart H., and Wentz Larry K. (eds). Cyberpower and National Security. Washington, D.C.: National Defense University publication
- Haaster, J. (2016). Assessing Cyber Power. 8th International Conference on Cyber Conflict, NATO CCD COE Publications, Tallinn, pp. 7-21
- Keith Dinnie (2008). Nation Branding Concepts, Issues, Practice. Butterworth-Heinemann Publication.
- Daniel. T. (2016). From Cyberspace to Cyberpower: defining the problem.
- Rossi, P., Borges, A., & Bakpayev, M. (2015). Private labels versus national brands: The effects of branding on sensory perceptions and purchase intentions. Journal of Retailing and Consumer Services, 27 (3), 74-79.
- Sharp (2011). Siplomats, Diplomacy, Diplomatic studies, and the tuture of International Relations and fnternational studil. International studies Revier, 13 (4): 695-98.
Wu, L. (2017). Relationship building in nation branding: The central role of nation brand commitment. Place Branding and Public Diplomacy, 13 (1), 65-80.
|