دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها267
تعداد مقالات1,778
تعداد مشاهده مقاله572,465
تعداد دریافت فایل اصل مقاله552,426
ولوی, ابوالفضل, محکی, علی اصغر, فرهنگی, علی اکبر. (1401). ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(43), 195-226.
ابوالفضل ولوی; علی اصغر محکی; علی اکبر فرهنگی. "ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 43, 1401, 195-226.
ولوی, ابوالفضل, محکی, علی اصغر, فرهنگی, علی اکبر. (1401). 'ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(43), pp. 195-226.
ولوی, ابوالفضل, محکی, علی اصغر, فرهنگی, علی اکبر. ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(43): 195-226.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.