فهرست منابع ومآخذ
الف. منابع فارسی
- حاتمی، علی؛ احمدی، بختیار و اسمعیلی، عطا (1397)، بررسی عوامل مرتبط با میزان احساس امنیت اجتماعی شهروندان مورد مطالعه زنان شهر کرمانشاه، پژوهشهای راهبردی مسائل اجتماعی ایران، 4 (3)، 121-103.
- حمیدیپور، رحیم و رجبی، فاطمه (1397)، پیشبینی احساس امنیت اجتماعی بر اساس هویت اجتماعی، هوش فرهنگی و معنویت، پژوهشهای راهبردی مسائل اجتماعی ایران، 7 (1)، 111-97.
- سخایی، محمدعلی؛ حکیمی، علیمحمد و آقایی، محسن (1400)، تدوین راهبرد مدیریت شبکههای اجتماعی با رویکرد امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه علمی امنیت ملی، 11 (39)، 138-95.
- سلطانی، اختر؛ سلطانی، پرستو و امیدی، رسول (1397)، بررسی رابطه شبکههای اجتماعی مجازی تحت تلفن همراه با هویت و امنیت اجتماعی دانشجویان، فصلنامه پژوهشهای اطلاعاتی و جنایی، 13 (1)، 136-117.
- شایگان، فریبا و رستمی، فاطمه (1390)، هویت اجتماعی و احساس امنیت (مطالعه موردی زنان تهران)، برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، 9 (3)، 182-149.
- عشایری، طاها؛ قنبری برزیان، علی؛ نامیان، فاطمه و مهتری آرانی، محمد (1400)، بررسی تأثیر مصرف رسانههای جمعی بر امنیت اجتماعی شهروندان، فصلنامه علمی امنیت ملی، 11 (39)، 344-321.
- گلمحمدی، احمد (1381)، جهانی شدن فرهنگ، هویت، تهران، نشر نی.
- محمودی بورنگ، محمد و نبئی، حمزه (1398)، عوامل مؤثر بر هویت حرفهای معلم: مروری نظاممند، توسعه حرفهای معلم، 4 (1)، 94-77.
- معمار، ثریا؛ عدلیپور، صمد و خاکسار، فائزه (1391)، شبکههای اجتماعی مجازی و بحران هویت (با تأکید بر بحران هویتی ایران)، مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، 1 (4)، 176-155.
ب. منابع انگلیسی
- Akerlof, G. A., & Kranton, R. E. (2005). Identity and schooling: Some lessons for the economics of education. Journal of economic literature, 40(4), 1167-1201.
- Autiero, G. (2016). Social and personal identities: Their influence on scholastic effort. Review of Social Economy, 73(1), 19-33.
- Barbour, J. B., and J. C. Lammers (2015) “Measuring Professional Identity: A Review of the Literature and a Multilevel Confirmatory Factor Analysis of Professional Identity Constructs.” Journal of Professions and Organization2: 38–60.
- Bilgin, P. (2003). Individual and societal dimensions of security. International Studies Review, 5(2), 203-222.
- Caldwell, N. D., Roehrich, J. K., & George, G. (2017). Social value creation and relational coordination in public‐private collaborations. Journal of Management Studies, 54(6), 906-928.
- Canrinus, E. T., Helms‐Lorenz, M., Beijaard, D., Buitink, J., & Hofman, A. (2011). Profiling teachers’ sense of professional identity. Educational studies, 37(5), 593-608.
- Castles, S., & Davidson, A. (2020). Citizenship and migration: Globalization and the politics of belonging. Routledge.
- Crane, A., Palazzo, G., Spence, L. J., & Matten, D. (2014). Contesting the Value of “Creating Shared Value”. California Management Review, 56(2), 130–153.
- Daase, C. (2010). " National, Societal", and" Human Security": On the Transformation of Political Language/Nationale, gesellschaftliche und menschliche Sicherheit: Zum Wandel politischer Sprache. Historical Social Research/Historische Sozialforschung, 22-37.
- Giddens, A. (1991). Modernity and self-identity: Self and society in the late modern age. Stanford university press.
- Hamalainen, J. (2005). Social Insecurity and Social Exclusion: Old and New Challenges for Social Policy and Social Work. Journal of Social, 10, 3-15.
- Jermolajeva, J., & Bogdanova, T. (2017). Philosophy of the Profession and Professional Knowledge in the Structure of Professional Identity of Hei Teachers in Riga and Smolensk. Economics and Culture, 14(1), 41-49.
- Johansen, R. C. (2017). Developing a Grand Strategy for Peace and Human Security: Guidelines from Research, Theory, and Experience. Global governance, 23(4), 525-536.
- Kim, S. (2008). Concept of societal security and migration issues in Central Asia and Russia. Centre for Far Eastern Studies, University of Toyama. CAMMIC Working Paper, (2).
- Koo, J., Baek, S., & Kim, S. (2019). The effect of personal value on CSV (creating shared value). Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 5(2), 34.
- Kovari, I., & Zimányi, K. (2011). Safety and security in the age of global tourism. Applied Studies in Agribusiness and Commerce, 4(5-6), 67-69.
- Mael, F., & Ashforth, B. E. (1992). Alumni and their alma mater: A partial test of the reformulated model of organizational identification. Journal of organizational Behavior, 13(2), 103-123.
- Meyer, M., Helmholz, P., & Robra-Bissantz, S. (2018). Digital Transformation in Retail: Can Customer Value Services enhance the Experience?. In Bled eConference, 23.
- Nario-Redmond, M. R., Biernat, M., Eidelman, S., & Palenske, D. J. (2004). The social and personal identities scale: A measure of the differential importance ascribed to social and personal self-categorizations. Self and Identity, 3(2), 143-175.
- Nordgren, L., Planander, A., & Leifland, C. W. (2020). Value Creation of Healthcare Services-Developing a Healthcare Matching Model. International Journal of Business and Social Science, 11(8), 35-46.
- Porter, ME. & Kramer, MR. (2011). Creating shared value. harvard business review, 89(1/2), 62–77.
- Ranjan, K. R., & Read, S. (2016). "Value co-creation: concept and measurement" Journal of the Academy of Marketing Science, 44(3), 290-315.
- Redmond, M. R., Biernat, M., Eidelman, S., & Palenske, D. J. (2004). The social and personal identities scale: A measure of the differential importance ascribed to social and personal self-categorizations. Self and Identity, 3(2), 143-175.
- Reshef, R., Kreisel, T., Kay, D. B., & Yirmiya, R. (2015). Microglia and their CX3CR1 signaling are involved in hippocampal-but not olfactory bulb-related memory and neurogenesis. Brain, behavior, and immunity, 41, 239-250.
- Richard, G. (2003). Tourist’s perceptions of safety and security while visiting Cape Town, Tourism Management, 24, 585–575
- Schneider, T., & Sachs, S. (2017). The impact of stakeholder identities on value creation in issue-based stakeholder networks. Journal of Business Ethics, 144(1), 41-57.
- Sihi, D., & Lawson, K. (2018). Marketing leaders and social media: blending personal and professional identities. Journal of Marketing Theory and Practice, 26(1-2), 38-54.و
- Tajfel, H., Turner, J. C., Austin, W. G., & Worchel, S. (1979). An integrative theory of intergroup conflict. Organizational identity: A reader, 56(65), 97-112.
- Turner, J. C., & Haslam, S. A. (2001). Social identity, organizations, and leadership. In M. E. Turner (Ed.), Groups at work: Theory and research. Lawrence Erlbaum Associates Publishers.
Zhao, J., Wang, T., & Fan, X. (2015). Patient value co-creation in online health communities. Journal of Service Management, 26(1), 72–96.
|