منابع
الف- فارسی
- آراسته، حمیدرضا و رضا حسینپور(1389). تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مراکز پژوهشی دفاعی. فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، دانشگاه جامع امام حسین (ع). سال اول، شماره 4، پاییز، صص 136-115.
- بهرامی و همکاران(1388). روششناسی پویایی سیتم درنظام آموزش عالی. نشریه تدبیر، شماره 203، فروردین صص 59-53.
- ترک زاده، جعفر(1388)، شناسایی و تحلیل چالش های توسعه مدیریت اسلامی یک الگوی سیستمی، انتشارات راهبرد یاس، شماره 19.
- رفیع زاده علاءالدین و یوسف رونق(1392). مدیریت و ارزیابی عملکرد با رویکرد علمی- کاربردی. تهران: انتشارت فرمنش.
- سعیدی مهرآبادی، محمد و رحیم انسانی (1395). طراحی یک مدل ارزیابی عملکرد یکپارچه برای مراکز تحقیقاتی،
- سلیمی، قاسم و ابهام حیدری و فهیمه کشا.رزی(1394). شایستگیهای اعضای هیأت علمی جهت تحقق رسالت دانشگاهی؛ تأمّلی بر ادراکات و انتظارات دانشجویان دکتری، دو فصلنامۀ نوآوری و ارزشآفرینی، سال سوم، شمارۀ هفتم، بهار و تابستان. صص 95-85.
- سند برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ج.ا.ایران 1399-1395، سال انتشار(1394) ، تهران: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مرکز اسناد، مدارک و انتشارات.
- عمار فیضی و همکاران 1396 .مدل تصمیم گیری چند شخصیته فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان ادارات محیط زیست، فصلنامه انسان و محیط زیست 42 تهران ایران 15.
- غلامرضایی، داوود، حسن دانایی فرد و حمید خداد حسینی(1392). طﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﯿﺎﺳﺖﻫﺎی آﻣﻮزشﻋﺎﻟﯽ ﮐﺸﻮر ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﭘﻮﯾﺎﯾﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ؛ ﻣﻮرد ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭘﻨﺠﻢ ﺗﻮﺳﻌﻪ، فصلنامه سیاست علم و فنآوری. سال پنجم، شماره 4، تابستان، 18-1.
- فاتح راد، مهدی و سحر کوثری(1391). مدل سازی آینده تعاملی فنآوری اطلاعات با استفاده از رویکرد پویایی سیستم، فصلنامه سیاست علم و فنآوری، سال چهارم، شماره 4، تابستان صص 93-77.
- کهن، گوئل(1376)، بازمهندسی مدیریت دولتی، لزوم نوینسازی اداری و ساختاری در کشورهای روبه رشد، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره 37: صص 65-52.
- مختاریان، فرانک و رضا محمدی(1389)، چالشهای استقرار ساختار ارزیابی کیفیت در آموزش عالی ایران، فصلنامه آموزش عالی، دوره جدید، سال سوم، شماره دهم. تابستان: صص 127-101.
- میرسپاسی، ناصر(1384)، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار(تمرین و مقالات)، تهران: انتشارات میر.
ب- انگلیسی
- Artley Will DJ Ellison Bill Kennedy, (2001), The Performance-Based Management Handbook Volume 1Establishing and Maintaining Performance-Based Management Program, Laboratory Administration Office University of California.
- Bakker, A., & Demerouti, E. (2017). Job Demands-Resources Theory: Taking Stock and Looking Forward, Journal of Occupational Health Psychology, 22(3), 273-285. doi: 10.1037/ocp0000056
- Barlas, Y., 2002, System dynamics: systemic feedback modeling for policy analysis in knowledge for sustainable development—an insight into the encyclopedia of life support systems. Paris, France, Oxford, UK: UNESCO Publishing—Eolss Publishers.
- Bitici, S., Carrie, A.S. & Mcdevitt, L. (1997). Integrated performance measurement systems: a development guide. International Journal of Operations & Production Management, Vol. 17, No. 5, pp. 522-35
- Dabbagh, R. & Javaherian, L. 2016. Productivity of educational units in Iran’s comprehensive public universities. Quarterly Journal of Research and Planning in Higher Education. 22(2), 99-123. (In Persian).
- Schöffner & Partner, EFQM Knowledge Base, 2020.
- Ghalayini, A.M., Noble, J.S. and Crowe, T.J. (1991), "An Integrated Dynamic Performance Measurement system for Improving Manufacturing competitiveness", International Journal of Production Economics, Vol.84, pp.501-52
- Goldratt, E.M. (1990). What is this thing called the Theory of Constraints? North River
- Kanji, G. K. (2002). Performance measurement system, Total Quality Management, Vol. 13, NO. 5, pp. 715-728.
- Kaplan R.S., & Norton, D.P., Score card Translating Strategy into Action, Harvard business school press, pp 1-300.
- Mehregan, M. & Dehghan Nayeri, M. 2009. An integrated BSC-TOPSIS approach to evaluate the best's Iranian business schools. Journal of Industrial Management, 2, 153-168. (In Persian).
- Moullin, M. (2003). Defining Performance Measurement. Perspectives on Performance, 2(2), 3.
- Neely, A. (2002). Business Performance Measurement: Theory and Practice. Cambridge: Cambridge University Press.
- Neely, A.D., Adams, C. & Kennerley, M. (2002). The Performance Prism: The Scorecard for Measuring and Managing Stakeholder Relationships. London:.Financial Times/Prentice Hall.
- Neely, A.D., Richards, A.H., Mills, J.F., Platts, K.W., Bourne, M.C.S., Gregory, M. and Kennerley, M. (2000), "Performance Measurement System Design: Developing and Testing a process-based Approach", International Journal of Operations & Production Management, Vol.50 No.10, pp1119-82
- Otley, D.T. (1999). Performance management: a framework for management control systems researc. Management Accounting Research, Vol. 10, No. 4, pp. 363-82.
- Parmanter, D(2007). Key Performance Indicators: Developing,Implementing and Using Winning KPIs. New Jersey: Hohn Wiley & sons. Key Performance Indicators. ISBN 978-0-470-09588-1
- Robinson, H.S., Carrillo, P.M., Anumba, C.J., & Al-Ghassani, A.M. (2005). Review and implementation of performance management models in construction engineering organizations. Construction Innovation, 5, pp. 203217.
- Sushil, 1993. Systems Dynamics: A Practical Approach for Managerial Problems. Wiley eastern limited.
- I. et al. (2011). Psychologie pracea organizace: nove poznatky. Prague: Grada publishing. Hondnocenia hzenivykonnosti- nove aspekty, p. 58. ISBN 978-80-247-3701-0.
- Wu, D. (2009). Measuring Performance in Small and Medium Enterprises in the Information & Communication Technology Industrie. Ph.D. thesis, School of Management, RMIT University, February 2009
|