دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها421
تعداد مقالات2,865
تعداد مشاهده مقاله1,923,204
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,734,231
داریوش, لیلا, گلرد, پروانه, باقری, مهدی. (1402). شناسایی و رتبه‌بندی راهبردهای برندسازی کارفرما: رویکردی آمیخته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(53), 210-187.
لیلا داریوش; پروانه گلرد; مهدی باقری. "شناسایی و رتبه‌بندی راهبردهای برندسازی کارفرما: رویکردی آمیخته". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 53, 1402, 210-187.
داریوش, لیلا, گلرد, پروانه, باقری, مهدی. (1402). 'شناسایی و رتبه‌بندی راهبردهای برندسازی کارفرما: رویکردی آمیخته', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(53), pp. 210-187.
داریوش, لیلا, گلرد, پروانه, باقری, مهدی. شناسایی و رتبه‌بندی راهبردهای برندسازی کارفرما: رویکردی آمیخته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(53): 210-187.