دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات2,796
تعداد مشاهده مقاله1,727,364
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,571,264
داریوش, لیلا, گلرد, پروانه, باقری, مهدی. (1402). شناسایی و رتبه‌بندی راهبردهای برندسازی کارفرما: رویکردی آمیخته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(53), 210-187.
لیلا داریوش; پروانه گلرد; مهدی باقری. "شناسایی و رتبه‌بندی راهبردهای برندسازی کارفرما: رویکردی آمیخته". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 53, 1402, 210-187.
داریوش, لیلا, گلرد, پروانه, باقری, مهدی. (1402). 'شناسایی و رتبه‌بندی راهبردهای برندسازی کارفرما: رویکردی آمیخته', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(53), pp. 210-187.
داریوش, لیلا, گلرد, پروانه, باقری, مهدی. شناسایی و رتبه‌بندی راهبردهای برندسازی کارفرما: رویکردی آمیخته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(53): 210-187.