فهرست منابع:
- احمدپور، محمد؛ مقیمی، سید محمد.(1385). مبانی کارآفرینی، تهران، انتشارات مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران، ص 96.
- بارینگر، بروس. ایرلند، دوانه، ترجمه جعفری مقدم، سعید. (1388). کارآفرینی: راه اندازی موفقیت آمیز کسب و کارهای جدید، چاپ اول، تهران: انتشارات صفار- اشراقی.
- حبیبی، محبوبه.(1386). عوامل موثر بر خلق دانش در سازمان امور مالیاتی کشور، رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
- حسن بیگی، محسن.(1389). ارائه عوامل کلیدی موفقیت سازمان دانش بنیان به منظور افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی در شرکت فرودگاه های کشور، پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه پیام نور.
- صمد آقایی، جلیل.(1387). سازمان های کارآفرین، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- عبدالمالکی، جمال؛ یوسفی افراشته، مجید؛ پیرمحمدی، مهرداد.(1387). بررسی رابطه مهارت های کارآفرینی با کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: مدیران میانی شرکت ایران خودرو)، توسعه کارآفرینی، سال اول، شماره دوم،ص 108.
- عزتی، منصور؛ سید نقوی، میرعلی.(1388). مبانی کارآفرینی، مؤسسه کار و تأمین اجتماعی.
- فرهنگی، علی اکبر؛ صفرزاده، حسین.(1384). کارآفرینی –مفاهیم، نظریه ها، مدلها و کاربردها، انتشارات مرکز کارآفرینی، مؤسسه کار و تامین اجتماعی.
- موسی خانی، محمدرضا؛ سعیدی، مهشید.(1389). سازمان دانش بنیان و هوشمندی کسب و کار، رشد فناوری، 33: ص 66-64.
- Adenfelt, M., & Lagerstrom, K. (2006). Enabling knowledge creation and sharing in transnational projects. International Journal of Project Management, 1(1), 192.
- Aktan, B., & Bulut, C. (2008). Financial performance impacts of corporate entrepreneurship in emerging markets: A case of Turkey. European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences, 12, 69-79.
- Bojica, M. A., & Fuentes. (2012). Knowledge acquisition and corporate entrepreneurship: insights from Spanish SMEs in the ICT sector. Journal of World Business, 47, 397-408.
- Bose, R. (2004). Knowledge management metrics. Industrial Management and Data Systems, 104(6), 457-468.
- Chen, C. J., & Jing-Wen, H. (2009). Strategic human resource practices and innovation performance: The mediating role of knowledge management capacity. Journal of Business Research, 62, 108, 112.
- Choi, B., Poon, S. G., & Davis, J. (2008). Effects of knowledge management strategy on organizational performance: A complementarity theory-based approach. Omega, 36, 235.
- Darroch, J., & McNaughton, R. (2003). Beyond market orientation: Knowledge management and the innovativeness of New Zealand firms. European Journal of Marketing, 37(3/4), 572-593.
- Dimitratos, P., Johnson, J., & Slow, J. (2004). The relationship between entrepreneurship and international performance: The importance of domestic environment. International Business Review, 13, 19-41.
- Gloet, M., & Terziovski, M. (2004). Exploring the relationship between KM practices and innovation performance. Journal of Manufacturing Technology Management, 15(5), 402-409.
- Gold, A. H., Malhotra, A., & Segars, A. H. (2001). Knowledge management: An organizational capabilities perspective. Journal Management Information System, 18(1), 193, 195, 205, 207.
- Ireland, R. D., Covin, J. G., & Kuratko, D. F. (2009). Conceptualizing corporate entrepreneurship strategy. Entrepreneurship Theory and Practice, 33, 19-46.
- Johannessen, J. A. (2008). Organizational innovation as part of knowledge management. International Journal of Information Management, 28, 405.
- Kelley, D. (2011). Sustainable corporate entrepreneurship: Evolving and connecting with the organization. Business Horizons, 54, 73-83.
- King, W. R., Chung, T. R., & Honey, M. N. (2008). Knowledge management and organizational learning. International Journal of Management Science, OMEGA, 36, 168.
- Kuratko, D. F. (2009). The entrepreneurship imperative of the 21st century. Business Horizons, 52(5), 421-428.
- Lakshman, C. (2009). Organizational knowledge leadership. Leadership and Organization Development Journal, 30(4), 360.
- Lee, S. M., & Lim, S. (2009). Entrepreneurial orientation and the performance of service business. Service Business, 3, 1–13.
- Li, Y., Huang, J. W., & Tsai, M. T. (2009). Entrepreneurial orientation and firm performance: The role of knowledge creation process. Industrial Marketing Management, 38, 443.
- Liao, H. S., & Chien, H. T. (2007). Knowledge transfer and competitive advantage on environmental uncertainty: An empirical study of the Taiwan semiconductor industry. Technovation, 27, 403, 405.
- Liao, H. S., Chien, H. T., & Ta, G. (2009). Knowledge acquisition, absorptive capacity, and innovation capability: An empirical study of Taiwan’s knowledge-intensive industries. World Academy of Science, Engineering and Technology, 53, 165.
- Lin, H. F. (2005). Impact of organizational learning and knowledge management factors on e-business adoption. Management Decision, 43(2), 315, 317.
- Madhoushi, M., & Sadati, A. (2010). Knowledge management, antecedent of organizational innovation and competitiveness. 2nd European Conference on Intellectual Capital ISCTE Lisbon University Institute, 393.
- Morris, M. H., Kuratko, D. F., & Covin, J. G. (2011). Corporate entrepreneurship and innovation. USA: South-Western, 3ed.
- Nielsen, A. P. (2006). Understanding dynamic capabilities through knowledge management. Journal Of Knowledge Management, 10(4), 59-71.
- Nonaka, E. D. S. (2008). The knowledge creating company. Harvard Business Review, 69, 96, 104.
- Peltola, S. (2012). Can an old firm learn new tricks? A corporate entrepreneurship approach to organizational renewal. Business Horizons, 55, 43-51.
- Phan, P. H., Wright, M., Ucbasaran, D., & Tan, W. (2009). Corporate entrepreneurship: current research and future directions. Journal of Business Venturing, 24(3), 507-528.
- Popadiuk, S., & Choo, C-W. (2007). Innovation and knowledge creation: How are these concepts related. International Journal of Information Management, 26, 309.
- Wong, K. Y. (2005). Critical success factors for implementing knowledge management in small and medium enterprises. Industrial Management and Data Systems, 105(3), 261-279.
- Yuan, L., Eric, W. K., Tsang, & Mike, W. P. (2008). Knowledge management and innovation strategy in the Asia Pacific: Toward an institution-based view. Asia Pacific Journal Management, 25, 361–374.
- Zahra, S. A., Filatotchev, I., & Wright, M. (2009). How do threshold firms sustain corporate entrepreneurship? The role of boards and absorptive capacity. Journal of Business Venturing, 24(3), 248-260.
|