منابع
الف- فارسی
- اصغری، محمود، (1393). خانواده و نقش آن در اقتصاد مقاومتی، فصلنامه پژوهش های اقتصادی، سال بیستم، شماره 3، ص 79-95
- ایرانزاده، سلیمان و داوودی، کامل، (1391). بررسی رابطه استقرار دولت الکترونیک و سلامت نظام اداری کشور، فصلنامه مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، شماره 22، ص 55-72
- تابلی، حمید، صالحی، جواد، حسین پور، مرتضی و غلامعلی پور، علی، (1393). اصلاح ساختارهای قانونی، نظارتی و فرهنگی در مبارزه با فساد اداری، فصلنامه مطالعات بین المللی پلیس،شماره ۱۷، ص 93-108
- توکلی، محمد جواد. و ایزانلو، ایمان، (1395). اقتصاد مقاومتی بعنوان یک اندیشه اسلامی، دوفصلنامه پژوهشهای اقتصاد مقاومتی، شماره 1، ص15-54
- جعفری، مرتضی، (1395). نقش دولت الکترونیک در راستای منطقی سازی هزینههای عمومی با توجه به بند 16 سیاستهای اقتصاد مقاومتی، دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت، تهران، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تهران، آذرماه 1395
- دهقانپور، بابک، شفیعی، آزاده و محمدی، مهران، (1394). اقتصاد مقاومتی؛ مطالعه مروری ابعاد و ویژگی ها، ماهنامه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کار و جامعه، شماره 186، ص 55-64
- دبیرخانه شورای افتصاد، (1393). مجموعه اهداف، برنامهها و سیاستهای اقتصاد مقاومتی (مصوبات شورای اقتصاد)، تهران: ریاست جمهوری، معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور
- رضایی، مهدی و یعقوبی، اسماعیل. (1394). دولت الکترونیک: الگوی جدید در اصلاح نظام اداری و ارائه خدمات عمومی، فصلنامه مدیریت شهری، شماره 1، ص 247-266
- سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونت نوسازی اداری،اداره امور توسعه دولت الکترونیک، (1396). خدمات دستگاههای اجرایی از منظر دولت الکترونیک، تهران: سازمان برنامه و بودجه کشور
- سرخپر، میثم.، (1395). حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی با ابزار های تجارت الکترونیک، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه گیلان
- سیف، اله مراد، راعی دهقی، مجتبی و مرشدی، بهنام، (1394). اقتصاد مقاومتی و بانکداری مقاومتی: مفاهیم، تجارب و شاخصها (چاپ اول)، تهران: دانشگاه دفاع ملی
- سیف، اله مراد، غضنفری، مهدی، دهقان، نبی اله و همکاران، (1397). مدل مفهومی تولید صادرات محور در اقتصاد مقاومتی، فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی، شماره 32، ص 217-245
- شفیعپور، سیده فاطمه، (1396). نقش حکمرانی نوین و فرهنگ سازمانی در کاهش فساد اداری، دوماهنامه پژوهش در هنر و علوم انسانی، شماره 7، ص 23-34
- صادقی عطاآبادی، محمد و شاه محمدی، غلامرضا، (1396). مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شهر اصفهان با استفاده از مدل کانو، نشریه مدیریت منابع در نیروی انتظامی، دوره 5، شماره1، ص 101-128
- عبدالملکی، جحت الله، (1395). اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، سیاستها، برنامه و عمل، تهران: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)
- محمدبیگی، ابوالفضل، محمدصالحی، نرگس و گل، محمدعلی، (1393). روایی و پایایی ابزارها و روشهای مختلف اندازهگیری آنها در پژوهشهای کاربردی در سلامت، مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، شماره 12، ص 1153-1170
- معصومزاده، جعفر، (1390). مدیریت فرآیندها، ابزاری برای کاهش هزینههای شهرداری تهران، دومین همایش ملی مدیریت فرایندهای سازمانی، تهران، دی ماه 1390
- ملازاده گل محله، مهدی، لشکریان، حمیدرضا، شیخمحمدی، مجید و میرزایی، کمال، (1398). ارزیابی معیارهای عملیات شبکه محور بر پایه روش دیمتل، نشریه علمی پدافند الکترونیکی و سایبری، شماره 28، ص 139-153
- مولودیان، رزگار، (1390). بررسی تأثیر دولت الکترونیک بر ارتقای سلامت نظام اداری در ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه سیستان و بلوچستان
- نهری، رسول، زهره کرمانی، حامد و فهیمی، جواد، (1390). آسیب شناسی علل ناکامی برخی سازمانها در اصلاح فرایندها، دومین همایش ملی مدیریت فرایندهای سازمانی، تهران، بیست و دوم آذر 1390
ب- انگلیسی
- Alzahrani, L., Al-Karaghouli, W., Weerakkody, V. (2016). “Analyzing the critical factors influencing trust in e-government adoption from citizens’ perspective: A systematic review and a conceptual framework. International Business Review”. Http: //dx.doi.org/10.1016/j. ibusrev.06.004.
- Anthopoulos, L., Reddick, CG. Giannakidou, I, Mavridis, N. (2016), “Why e-government projects fail? An analysis of the Healthcare.gov website”, Government Information Quarterly, 33, pp. 161–173
- Ebrahim, Z. Irani, Z. (2006), “E-Government adoption: architecture and barriers”, Business Process Management Journal, 5, pp. 589-611
- Gil-Garcia, J. R., Chengalur-Smith, I. Duchessi, P. (2007). "Collaborative eGovernment: impediments and benefits of information-sharing projects in the public sector". European Journal of Information Systems, 16, pp. 121-133
- Khan, A., Krishnan, S. (2019). “Conceptualizing the impact of corruption in national institutions and national stakeholder service systems on e-government maturity.” International Journal of Information Management, 46, pp. 23-36
- Kim, H.J. Pan, G., Pan, S. L. (2007), “Managing IT-enabled transformation in the public sector: a case study on e-government in South Korea”, Government Information Quarterly, 24, pp. 338-352.
- Kofi Mensah, I., Mi, J. (2019). “Predictors of the Readiness to Use E-Government Services from Citizens' Perspective.”, International Journal of Technology Diffusion, 10, pp. 39-59
- Lin, Yang, Y. Kang, J. Yu, H. (2011), “Using DEMATEL method to explore the core competences and causal effect of the IC design service company: An empirical case study”, Expert Systems with Applications, 38, pp. 6262-6268
- Mahmoodi, R. K., & Nojedeh, S. H. (2016). “Investigating the Effectiveness of E-government Establishment in Government Organizations”. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 230, pp. 136-141
- Sawalha, S., Al-Jamal, M., Abu-Shanab, E. (2019). The influence of utilizing Facebook on e-government adoption. Electronic Government, an International Journal, 15, pp. 1 – 20.
- Tsai, S. (2018).”Using the DEMATEL model to explore the job satisfaction of research and development professionals in china's photovoltaic cell industry”, Renewable and Sustainable Energy Reviews, 81, pp 62–68
- Twizeyimana, J, D. Andetson, A. (2019). “The public value of E-Government – A literature review”. Government Information and Quarterly, 36, pp. 167-178
- Verkijika, S., De Wet, L. (2018). “A usability assessment of e-government websites in Sub-Saharan Africa.”, International Journal of Information Management, 39, pp. 20-29
- G (2010). “E-government; Definition, Goals, Benefit and Risks”, International Conference on management and service science, DOI: 10.1109/ICMSS.2010.5576557
|