دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها421
تعداد مقالات2,865
تعداد مشاهده مقاله1,923,650
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,734,608
مهدی‌پور, حسین. (1403). الگوی مفهومی کنشگری رسانه‌های ناهمسو در شبکه‌های اجتماعی مجازی: با تاکید بر کلان‌روندهای خبری در محورهای سیاسی و امنیتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(12), -.
حسین مهدی‌پور. "الگوی مفهومی کنشگری رسانه‌های ناهمسو در شبکه‌های اجتماعی مجازی: با تاکید بر کلان‌روندهای خبری در محورهای سیاسی و امنیتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 12, 1403, -.
مهدی‌پور, حسین. (1403). 'الگوی مفهومی کنشگری رسانه‌های ناهمسو در شبکه‌های اجتماعی مجازی: با تاکید بر کلان‌روندهای خبری در محورهای سیاسی و امنیتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(12), pp. -.
مهدی‌پور, حسین. الگوی مفهومی کنشگری رسانه‌های ناهمسو در شبکه‌های اجتماعی مجازی: با تاکید بر کلان‌روندهای خبری در محورهای سیاسی و امنیتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 3(12): -.