الف. منابع فارسی
- قرآن کریم
- نهج البلاغه، ترجمه: دکتر سید جعفر شهیدی، چاپ پنجم 1373، انتشارات انقلاب اسلامی.
- آریانپور، منوچهر و دیگران (1377)، فرهنگ پیشرو آریانپور، تهران، جهان رایانه، چاپ اول، ج5.
- آقا محمدی، داوود؛ دهقان، نبی اله (1387)، راهبردهای استقرار مدیریت دانش در سازمان های نظامی جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه مطالعات دفاعی استراتژیک دانشگاه عالی دفاع ملی،ش 46 ، 1387 .
- استراس، آنسلم و جولیت کوربین (1385)، اصول روش تحقیق کیفی نظریه مبنایی، بیوک محمدی، تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، چاپ اول، ص17.
- امام خامنه ای(مدظله)سید علی، مجموعه بیانات، قابل دسترسی در: WWW.Khamenei.ir
- امام خمینی(ره)، سید روح الله(1382)، صحیفه نور، چاپ سوم، تهران، دفتر حفظ و نشر آثار امام(ره).
- بات، گانب. دی (2001)، مدیریت دانش در سازمانها: بررسی تأثیر متقابل فناوری، فنون و انسان. نشریه علوم اطلاع رسانی، دوره هجده، شماره یک و دو، صفحات هفتادوهفت-78.
- بازرگان، عباس (1387)، مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته، تهران، دیدار، چاپ اول، ص47 و خوینژاد، غلامرضا؛ ص 114.
- باقرزاده، اصغر (1389)، بررسی نگرش مدیران آموزشی شهر مشهد در خصوص کاربردی بودن شاخص های مدیریت در قرآن، پایان نامه کارشناسی ارشد.
- برچ، جان ج؛ و نیتزکی، گری گراد (2001)، سیستمهای اطلاعاتی در تئوری و عمل، چاپ اول، انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی، تهران.
- بلیکی، نورمن (1384)، طراحی پژوهشهای اجتماعی، ترجمه حسن چاوشیان، انتشارات نی، تهران.
- بهجت پور، عبدالکریم (1392)، تفسیر تنزیلی (به ترتیب نزول) مبانی اصول قواعد و فواید، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، تهران.
- تمیمی آمدیّ، عبدالواحد بن محمد(وفات مولف بین 436 تا 588 ه ق)، تصنیف غررالحکم و دررالکلم، ناشر مکتب العلام الاسلامی، 1366 ه ش.
- جوادی آملی، عبدالله (1384)، هدایت در قرآن، تفسیر موضوعی جلد 13، نشر إسرا، قم.
- جوادی آملی، عبدالله (1388)، تفسیر تسنیم، جلد 1 تا 43، از سال 1388 تا 1395، نشر إسرا، قم.
- جوادی آملی، عبدالله (1389)، جامعه در قرآن، چاپ سوم، تفسیر موضوعی جلد 9، نشر إسرا، قم.
- جوادی آملی، عبدالله (1389)، منزلت عقل در هندسه معرفت دینی، چاپ چهارم، نشر إسرا، قم.
- جوادی آملی، عبدالله (1389)، همتایی قرآن و اهلبیت ، چاپ اول، نشر اسراء، قم.
- چالمرز، آلن اف.، (1378)، چیستی علم، ترجمه دکتر سعید زیباکلام، انتشارات سمت، تهران.
- خسرو پناه، عبد الحسین؛ ابروش ، رضا (1391)، بررسی تطبیقی مبانی نظریه ایجاد دانش با استفاده از فرایند تبدیل دانش در سازمان ها، مجله علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی،115-144.
- خوینژاد، غلامرضا (1380)، روشهای پژوهش در علوم تربیتی، تهران، سمت، چاپ اول، ص110 و ویمر، راجردی و جوزف آر. دومینیک؛ ص160.
- دیوید، فرد. آر. (1381)، مدیریت استراتژیک. ترجمهی دکتر علی پارساییان و دکتر سید محمد اعرابی. چاپ سه. انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- ذکایی، محمد سعید (1381)، نظریه و روش در تحقیقات کیفی، فصلنامه علوم انسانی، شماره170، دانشگاه علامه طباطبایی دانشکده علوم اجتماعی.
- رابینز، استیفن پی (1378)، رفتار سازمانی، ترجمهی دکتر علی پارساییان و دکتر سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگ، تهران.
- رادینگ، آلن (1383)، مدیریت دانش، ترجمهی دکتر محمدحسین لطیفی، چاپ اول، انتشارات سمت، تهران.
- راسل، برتراند (1384)، تاریخ فلسفهی غرب، ترجمه نجف دریابندری، تهران.
- رضاییان، علی (1381)، نقش مدیر عالی دانش در مدیریت دانش، انتشارات سمت، تهران.
- زرگر، محمود (1382)، اصول و مفاهیم فنآوری اطلاعات، چاپ اول، انتشارات بهینه، تهران.
- طباطبایی، محمد حسین (1392)، تفسیرالمیزان، ترجمه موسوی، محمد باقر، نشردفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
- غفاریان، وفا؛ کیانی، غلامرضا (1380)، استراتژی اثربخش. چاپ اول، نشر فرا، تهران.
- فقهی فرهمند، ناصر (1381)، مدیریت پویای سازمان، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز
- فیاضی، تعلیق نهایه الحکمه: 917-1031).
- قرائتی، محسن (1375)، تفسیر نور، ده جلد، انتشارات درسهایی از قرآن، تهران.
- کلینی، محمد بن یعقوب (29ه.ق)، اصول کافی، ترجمه محمد باقر کمره ای 1379 ، چاپ پنجم، 1381، انتشارات اسوه.
- مارشال، کاترین و گرچن ب.راس من؛ روش تحقیق کیفی، تهران، پژوهشهای فرهنگی، 1377، چاپ اول، ص9.
- محمدی ری شهری، محمد، 1377، میزان الحکمه، ترجمه حمیدرضا شیخی، موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث سازمان چاپ و نشر، تهران.
- مک دانلد، جان (1381)، مدیریت دانش، (ترجمهی گروه کارشناسان ایران)، چاپ یک، تهران: انتشارات کیفیت و مدیریت.
- مکارم شیرازی، ناصر (1380)، تفسیر نمونه، 27 جلد، نشر دار الکتب الاسلامیه، تهران.
- نراقی، یوسف (1365)، روش شناسی علوم اجتماعی، نشرشرکت سهامی انتشار، تهران.
- نقی پور فر، ولیالله (1385)، اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ بیست و پنجم.
- نیچه، فریدریش ودیگران (1381)، هرمنوتیک مدرن، گزینه جستارها، بابک احمدی و دیگران، تهران، مرکز، چاپ سوم، ص26-9.
- یزدان پناه، احمدعلی (1386)، فراز و نشیب در تعریف استراتژی (بررسی تطبیقی)، دومین اجلاس بینالمللی مدیریت راهبردی، تهران، گروه ناب، موسسه مدیریت و توسعه[1].
ب. منابع لاتین
- Alazmi, M. & Zairi, M. (2003. knowledge management critical success factors. Total quality management. Vol.14, No. 2, p203
- Balthazard, p. & Cooke, R. (2004). Organizational culture and knowledge management success: Assessing the behavior- performance continuum. proceeding of 37th Hawaii International Conference on system sciences. p. 4.
- Malhotra, Y. (2001). Knowledge management and business model innovation. Idea Group Publishing. p. 384.
- Okunoye, A. (2001). Information technology infrastructure and knowledge management in Sub-Sahran Africa. Master's thesis, university of Turku, Finland.
- Okunoye, A. (2003). Where the global needs the local: Variation in enablers in the knowledge management process. university of Turku. Finland. pp. 16-17.
- Okunoye, A. (2003). Knowledge management and global diversity: A framework to support organizations in developing countries, Ph.d dissertation, university of Turku, Finland, 2003.
- Sharp, D. (2003). KM Today: challenges and opportunities. Information systems management. p. 33.
- Thomas, J.C. and Kellogg, W.A. and Erickson, T.(2001). The knowledge management puzzle: Human and social factors in knowledge management. IBM systems journal. vol. 40, No. 4, p. 1.
- Van Engers, T.M. (2001). Knowledge management: The role of mental models in business systems design. p. 27.
[1]. قابلدسترسی در سایت http://www.civilica.com/Paper-ICSM
|