دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه رتبه بندی نشریات علمی
سامانه همایش ها
سامانه جامع رسانه‌های کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز ملی شاپا

 آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها429
تعداد مقالات2,924
تعداد مشاهده مقاله2,085,811
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,836,359

1.

ارائه الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های مجازی با تاکید بر منافع ملی

دوره 12، شماره 43، شهریور 1401، صفحه 195-226
ابوالفضل ولوی؛ علی اصغر محکی؛ علی اکبر فرهنگی

2.

بررسی و تحلیل کارکرد رسانه های اجتماعی در دیپلماسی رسانه ای بحران های حوزه نفت و انرژی (مطالعه موردی: رسانه‌ی اجتماعی توییتر در دوره دهم و یازدهم ریاست جمهوری ایران)

دوره 14، شماره 54، خرداد 1403، صفحه 320-295
مهسا صدیقی؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی؛ افسانه مظفری

3.

نظام مدیریت رسانه‌های اجتماعی با رویکرد امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 21، شماره 84، بهمن 1402
حافظ محمدی؛ حامد حاجی ملامیرزایی؛ محمدرضا کریمی قهرودی؛ علی خندق آبادی